Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Vi har en Volvo 940 Classic. Er det noen andre her som har 940 Classic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 en i båthavna "vår" som har;) hvordan det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er så sjeldent at jeg ser 940 Classic. Trudde kanskje den er sjelden...det er kun èn på finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er vel en litt sjelden utgave og.."hakket før 960" mener jeg.. er vel skinn/automat/cruise el vinduer/speil takluke om jeg ikke feiler helt!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Det er manuell, skinn, treverk, fullturbo (165 hk), cruise, el.vinduer/speil men ikke takluke(finnes det også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 naboen min har en.. som forresten er til salgs :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 oi, hva skal han ha for den da? årsmodell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg