Jannis_J Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hvor mange hk er det i mx3'n din? Originalt er det 136, men hvor mange som er på beite nå vet jeg ikke :D nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei....Det høres bra ut! kommer fra ski, så det passer bra. Skal prøve og få med så mange som mulig på dette! Ses forhåpentlig vis på mc donals i vesty 19.30. Noen flere som er med? Ja, jeg skal nok få med noen kamerater å komme dit. Nå er det bare å prøve å få ferdig bilene da well Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 deg jeg advarte på vei ut? hehe hmmmm...kan nok hende...var du som skulle henge med til sarp, men så ble du borte underveis? du kjørte etter en svart boble? * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hva med at de som kommer fra nord kan møtes på McDonalds i vestby kl 1930 eller noe? Er med! Vestby 19.30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ser ut som at det kommer mange her hehe;) bra det :naaaws Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Blir knall med streetmeet igjen ass. Håper folk tar med seg kompiser, så får vi håpe på et grom møte med bra vær og masse liv. Så kan vi gi på skikkelig på motorveien før vi svinger av til smart club, fint å se på for de som allerede er der! Hva om man hadde tatt en kolonnekjøring fra smartclub og snudd ved moss eller noe på 4 felten? Hadde det vært gøy, eller er det en dårlig ide? drunk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Blir knall med streetmeet igjen ass. Håper folk tar med seg kompiser, så får vi håpe på et grom møte med bra vær og masse liv.Så kan vi gi på skikkelig på motorveien før vi svinger av til smart club, fint å se på for de som allerede er der! Hva om man hadde tatt en kolonnekjøring fra smartclub og snudd ved moss eller noe på 4 felten? Hadde det vært gøy, eller er det en dårlig ide? drunk Hadde vært litt fett om man tok en kjøretur fra Smartclub ja. God Idé!!! Mange destinasjoner. Jeg går for å lage litt lyd for lokalbefolkningen i Råde sentrum, kjøre litt videre og så komme tilbake. Da blir det skikkelig kolonne! På motorveien blir det vel lett for folk å gi på litt, HVIS vi da ikke bestemmer oss for å ligge i f.eks 100km/h i begge felt så uavhengige folk ikke får kjørt forbi :) 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 100 biler i 100 km\h hadde vært gennialt kult. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 lal, så ikke denne tråden før nå :s Dårlig av meg hehe, den dagen skal jeg og flere m8s til Rudskogen på BMW CCN så det er fare for at vi ender opp der etterpå ass, det hadde vært gennis... Hvor er lidl sjappa folk skal møte opp på først??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vqb Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Brutter skulle fikse prøveskilter til BMW'en så da blir det en liten tur på skogen først så til Råde :D Se om jeg får med noen flere fra indre. - 75 mk2 Ford Capri 2.0(is?) (venter på kjærlighet) - 740GL stv Supporter of Team Volvo Børnout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg er med på Liddle/Esso kl. 19:30. Kan bli bra det her esse :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Det er bare latterlig å søple til denne tråden med og hisse opp folk til å kjøre idiot. Skal vedde på at det kommer til å være like bra oppmøte av politiet (lørenskog er fint eksempel) hvis folk fortsetter og søple ned denne tråden. Hold lav profil, da slipper du bråk.! audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Det er bare latterlig å søple til denne tråden med og hisse opp folk til å kjøre idiot. Skal vedde på at det kommer til å være like bra oppmøte av politiet (lørenskog er fint eksempel) hvis folk fortsetter og søple ned denne tråden. Hold lav profil, da slipper du bråk.! Mot moss er det 100 sone btw :) (fra Rygge. et par km nordover fra Smartclub) nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 lal, så ikke denne tråden før nå :s Dårlig av meg hehe, den dagen skal jeg og flere m8s til Rudskogen på BMW CCN så det er fare for at vi ender opp der etterpå ass, det hadde vært gennis... Hvor er lidl sjappa folk skal møte opp på først??? lidl ligger ved esso på grålum... like ved e6... umulig å overse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Mot moss er det 100 sone btw :)(fra Rygge. et par km nordover fra Smartclub) nope-mx3 er ikke det jeg stresser for... Det er når folk skal ha de som kommer i kolonne til å klemme ned høyrefoten der vi svinger av til SC.... Er så kjett at enkelte som gjør dette ødlegger for resten av gjengen.. audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg