Gå til innhold

Østfold: Streetmeet på SmartClub i Råde, 18 juni

Ranger emnet

jackpot

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei....

Det høres bra ut! kommer fra ski, så det passer bra. Skal prøve og få med så mange som mulig på dette!

Ses forhåpentlig vis på mc donals i vesty 19.30.

Noen flere som er med?

Ja, jeg skal nok få med noen kamerater å komme dit. Nå er det bare å prøve å få ferdig bilene da well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deg jeg advarte på vei ut? hehe

hmmmm...kan nok hende...var du som skulle henge med til sarp, men så ble du borte underveis? du kjørte etter en svart boble?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Blir knall med streetmeet igjen ass. Håper folk tar med seg kompiser, så får vi håpe på et grom møte med bra vær og masse liv.

Så kan vi gi på skikkelig på motorveien før vi svinger av til smart club, fint å se på for de som allerede er der!

Hva om man hadde tatt en kolonnekjøring fra smartclub og snudd ved moss eller noe på 4 felten? Hadde det vært gøy, eller er det en dårlig ide? drunk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir knall med streetmeet igjen ass. Håper folk tar med seg kompiser, så får vi håpe på et grom møte med bra vær og masse liv.

Så kan vi gi på skikkelig på motorveien før vi svinger av til smart club, fint å se på for de som allerede er der!

Hva om man hadde tatt en kolonnekjøring fra smartclub og snudd ved moss eller noe på 4 felten? Hadde det vært gøy, eller er det en dårlig ide? drunk

Hadde vært litt fett om man tok en kjøretur fra Smartclub ja. God Idé!!! Mange destinasjoner. Jeg går for å lage litt lyd for lokalbefolkningen i Råde sentrum, kjøre litt videre og så komme tilbake. Da blir det skikkelig kolonne! På motorveien blir det vel lett for folk å gi på litt, HVIS vi da ikke bestemmer oss for å ligge i f.eks 100km/h i begge felt så uavhengige folk ikke får kjørt forbi :)

99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutter skulle fikse prøveskilter til BMW'en så da blir det en liten tur på skogen først så til Råde :D

Se om jeg får med noen flere fra indre.

- 75 mk2 Ford Capri 2.0(is?) (venter på kjærlighet)

- 740GL stv

Supporter of Team Volvo Børnout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare latterlig å søple til denne tråden med og hisse opp folk til å kjøre idiot. Skal vedde på at det kommer til å være like bra oppmøte av politiet (lørenskog er fint eksempel) hvis folk fortsetter og søple ned denne tråden. Hold lav profil, da slipper du bråk.!

audi a3 er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare latterlig å søple til denne tråden med og hisse opp folk til å kjøre idiot. Skal vedde på at det kommer til å være like bra oppmøte av politiet (lørenskog er fint eksempel) hvis folk fortsetter og søple ned denne tråden. Hold lav profil, da slipper du bråk.!

Mot moss er det 100 sone btw :)

(fra Rygge. et par km nordover fra Smartclub)

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lal, så ikke denne tråden før nå :s Dårlig av meg hehe, den dagen skal jeg og flere m8s til Rudskogen på BMW CCN så det er fare for at vi ender opp der etterpå ass, det hadde vært gennis...

Hvor er lidl sjappa folk skal møte opp på først???

lidl ligger ved esso på grålum... like ved e6... umulig å overse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot moss er det 100 sone btw :)

(fra Rygge. et par km nordover fra Smartclub)

nope-mx3

er ikke det jeg stresser for... Det er når folk skal ha de som kommer i kolonne til å klemme ned høyrefoten der vi svinger av til SC.... Er så kjett at enkelte som gjør dette ødlegger for resten av gjengen..

audi a3 er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår