hondagutt Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Gjør vel ikke noe at noen tåkker litt på gassen;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Gjør vel ikke noe at noen tåkker litt på gassen;) hehe nei nei... ikke missforstå meg...! det er stort sett gass av og på når jeg kjører også, men det er så jævelig dumt å sitte her på forumet og si at alle skal kjøre gris fra oslo til SC.. da ber vi bare om å bli skutt av starwars pistolene til snuten. Det er liksom ikke noe poeng i det heller. (til alle dere som reagerer nå; dette var bare en dårlig overdrivelse slik at enkelte her skal skjønne hva jeg mener, visse må ha det med t-skje vet du) (ps jeg vet at det er 100 sone der) :rolleyes: audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 lal, så ikke denne tråden før nå :s Dårlig av meg hehe, den dagen skal jeg og flere m8s til Rudskogen på BMW CCN så det er fare for at vi ender opp der etterpå ass, det hadde vært gennis... Hvor er lidl sjappa folk skal møte opp på først??? Siden du kommer fra E6-Oslo, så ser du ikke Lidl/Esso fra veien, ikke så veldig godt i alle fall. Men du vil garantert se Quality Hotel ;o) Sving av med engang det er mulig når du ser bygget. Da ser du Lidl/Esso og svinger til høyre, resta skjønner du selv;o) gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 hmmmm...kan nok hende...var du som skulle henge med til sarp, men så ble du borte underveis? du kjørte etter en svart boble? advarte en rød 240 med sota ruter bak som kom aleine når vi var på vei ut, hadde akkurat snakka med en lite trivlig snutedame. bilen er på avataren. kommer på meetet! dette blir bra! får håpe at jeg får til noen nye mods innen den tid :D panikkpolering kommer den 17 ihvertfall :thumbsup: buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team_spydeberg Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 advarte en rød 240 med sota ruter bak som kom aleine når vi var på vei ut, hadde akkurat snakka med en lite trivlig snutedame. bilen er på avataren. kommer på meetet! dette blir bra! får håpe at jeg får til noen nye mods innen den tid :D panikkpolering kommer den 17 ihvertfall :thumbsup: Var nok jeg som skulle henge med til sarp, men så kjørte jeg etter bobla istedet... Du skulle kjøpe kebab skulle du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 De som vi kjøre kolonne fra Sarpsborg, ved Esso Grålum / lidle møter opp klokken 19.00 der. så kjører vi (lovlig) oppover i en kolonne ca kvart over 7, halv 8. De som kommer fra Oslo, møter opp på Vestbye klokken 19.00 - 19.30 så blir det organisert (av en frivillig som vet hvor smartclub er) kolonne nedover mot SmartClub. Vi møtes på "clubben" rundt klokka 20.00. så blir det meet. :cab :cab :cab :cab :cab :cab :cab :cab :cab :cab Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er det folk ute i gatene i Råde på en Lørdagskveld da? Bedre å tatt en runde gjennom sarp og fredrikstad da vel? Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Vil ikke en sånn rånetur splitte hele meetet? :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Vil ikke en sånn rånetur splitte hele meetet? :rolleyes: ville det? kanskje, men om man avtaler så er det jo greit.. om det er folk i råde.. hehe... kanskje en tur til fredrikstad? evt mye fete biler i sarp, kanskje prøve å få de til å henge på.. mange som ikke er fete å da.. :o Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hadde vært morro og fått til, men jeg trur det blir vanskelig å organisere. Brått stikker halve folkemengden avgårde også står resten igjen og lurer på hva som skjer.. Fort gjort at det blir sånn trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Hadde vært morro og fått til, men jeg trur det blir vanskelig å organisere. Brått stikker halve folkemengden avgårde også står resten igjen og lurer på hva som skjer.. Fort gjort at det blir sånn trur jeg.. joa, kanskje det. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 vi får da seff med at alle kjører da, tenk dere 140 biler som kjører igjennom fredrikstad, sakte og med høy musikk og mye turtall :) vi skal vise at vi er der :D [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 vi får da seff med at alle kjører da, tenk dere 140 biler som kjører igjennom fredrikstad, sakte og med høy musikk og mye turtall :) vi skal vise at vi er der :D hadde vært verst!! Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Kolonnekjøring er fett det, men sørg for at dette ikke skjer før folk begynner å dra. Da slipper vi risikoen ved at det blir et tidlig tomt meet:p gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Personlig tenkte jeg ikke på noe avansert, bare litt kjøring som bryter opp møtet litt, og så får man kanskje mer å prate om etter kjøringa, hvem vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg