Gå til innhold

Østfold: Streetmeet på SmartClub i Råde, 18 juni

Ranger emnet

jackpot

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror dette kommer til å bli et bra treff,hvis alle kan holde seg i ro med burninga..ma kan hellr legge igjen et par lærver når alle skal kjøre..

hold det på et minimum, skulle vi hatt en burne\sladde treff hadde vi leid en bane:P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de tusenfryd folka snart innser at det blir myyye heftigere på Råde enn på den stengte p-plassen på tusenfryd blir det mye bedre.. Det kommer til å bli konge!!!!!!

VI får kremen på kaka hvis MAX Power kommer, hadde blitt sinnsykt fett :P:P :naaaws :naaaws

Snakket med Espen i Max Power her om dagen.

Han var ikke i Norge da, men skulle prøve å få sendt noen andre fra bladet ned.

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med... forhoppentligvis... skal ha oppkjøring i morgen mandag :) :) :)

noen som skal innom horten når hadde de som kjører fra denne siden altså vestfold og sånn tengt til å ta ferja over

volvo lars du sitter på med meg

volvo 240 85

senka 40 mm, 940 felger 15", 2.5" effektanlegg, netting grill+++

planer: bygge forgasser turbo, lakke hele bilen gul med plast og son styling, en vindusvisker i midten av ruta, eiker eller compomotive 17"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver da å dra med meg folk fra sørlandet og nedre østlandet på en kolonne fra et eller annet sted, men ser ikke ut som det er så stor interesse..

ender vel da med å ta horten/moss ferja da..

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de tusenfryd folka snart innser at det blir myyye heftigere på Råde enn på den stengte p-plassen på tusenfryd blir det mye bedre.. Det kommer til å bli konge!!!!!!

VI får kremen på kaka hvis MAX Power kommer, hadde blitt sinnsykt fett :P:P :naaaws :naaaws

Slapp av vi kommer til råde.....blir sikkert fett ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene fra da Max Power var i Halden har vi ikke fått enda. Disse vil nok ikke bli utgitt før etter at repotasjen kommer i juliutgaven av magasinet.

Løp og kjøp:)

Var visst flere oppmøtte i Halden enn da Max Power besøkte Jessheim.

Dog har vi ingen fast&furious civic, men det dukket jo opp et par ok biler her og..

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene fra da Max Power var i Halden har vi ikke fått enda. Disse vil nok ikke bli utgitt før etter at repotasjen kommer i juliutgaven av magasinet.

Løp og kjøp:)

Var visst flere oppmøtte i Halden enn da Max Power besøkte Jessheim.

Dog har vi ingen fast&furious civic, men det dukket jo opp et par ok biler her og..

endel, hehe, audien deres, mx3-en til nope og hvem fler? hehe..

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, prøv å få de med :D jeg møter på Esso hehe.. lager en Poll på det nå.

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår