Speedy=) Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 regel 10 b( en mild versjon): alle gutter må gå i bar overkropp...dere kan få slippe hvis det begynner å regne, snø eller en annen stor katastrofe skulle inntreffe....ellers så er påbudt å vrenge av seg skjorta med en gang man kommer inn p sc.... Fin regel :) Så lenge jeg får noen jenter svermende rundt min ølmage :rolleyes: vil det være verdt det sombrero 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg vil bare si at jeg gleder meg utrolig til det streetmeete. Håper MANGE stiller opp med nypolerte biler;) :naaaws Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Så lenge været holder seg stiller jeg med ren og pen bil ja :D s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integtalejenta Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Er det bra vær, får vel Integralen tas ut av hula... Satser på å ta en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 nå er ikke været mye å skryte av nei:( jaja får godsnakke med værgudene til lørdag vi da! el hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integtalejenta Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ja hvis du bestiller bra vær så kommer vi..ikke det at gralen går dårligere selv om det er regn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Det blir vel bare bedre, men ikke for folk som skal stå ute! vi satser på fint vært vi?? eller hur folks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det blir vel bare bedre, men ikke for folk som skal stå ute! vi satser på fint vært vi?? eller hur folks kommer uansett! Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Må si været er bedre her i Roma ja :D Blå himmel og 27 grader i skyggen :) nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Sikkert flottere vær der du er enn her ja:/ Satse på at god-været kommer. Faen for noe dritt bilforumet har klistret på vær post nå da, doner meg i rompa. Grenser til hvor mange buttons det skal være her. Tviler på at det øker noe særlig med inntekter.p Har man tenkt til å donere, så holder det med en knapp uansett:p gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hei håper det kommer mange fine biler! Håper på noen VTEC maskiner å da men;) Vi sparer oss for børning nå syns jeg, kan heller børne når vi drar!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ja, det været har jammen mye og si ass.. men vi får satse på at det regner fra seg før lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hørt no stuff om at sommer'n skal starte denna uka, mye sol og greier... er ikke sikker, men håper da det blir finfint vær da.. :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Må si været er bedre her i Roma ja :DBlå himmel og 27 grader i skyggen :) nope-mx3 Også sitter du inne å trykker på bilformet lol 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Også sitter du inne å trykker på bilformet lol Såklart, må jo sjekke litt mail innimellom og :) (passer fint sånn før man skal ut og spise, evt. før man legger seg) :) Skal ut og spise Pizza ikveld, og mattidene er litt annerledes i Italia. Lunsj er mellom 13 og 15, de spiser ikke middag før gjerne 20-21. De spiser heller ikke noe mellom lunsj og middag, så lunsj her er digre greier :) (for Italienere, ikke meg, hehe) nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg