m0lidir Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 sånn, da kjem jeg om kompisen får ferdig bilen.. helt ny turbo motor i en calibra, dermed spørs om han kommer på veien fredag da.. vis noen vil slå følge så lemme know :P Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Håper det går ann og ordne til slik at alle VAG, BMW, nissan, og resten av bilene står sammen. Slik at man f.eks. har alle Golfene i det ene hjørnet og ved siden av de står audi'ne sammla osv.. Hvis dere skjønner hva jeg mener.. (?!) hehe :rolleyes: Ellers har jeg betilt finvær til Lørdagen så det er bare å ta turen innom! :D Gleder meg til å se alle 4'r golfa.. sombrero s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 været er jo meldt 20-25 garder på fredag så vi får håpe det varer ut lørdag kveld iallefall :scared :scared gleder meg til å se MASSE biler :google :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 en kompis vil selge bilen sin så jeg legger ut linken av den her jeg: ps: den er jævlig rå!!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=765067 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du er en jævel på offtopic-prat, det skal du ha, hondachris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 lol... :P :rolleyes: dermed været er vi sikkert heldige med.. når sånn ca. var det å møte opp. noen som har peil på ca. lang tid det tar å kjøre dit fra kragerø området.. altså så sør på østlandet du kommer ?? Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 får vel nesten komme en tur jeg også da:) Så lenge jeg ikke har solgt bilen da:( 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hva er offtopic prat hehe sombrero :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hva er offtopic prat hehe sombrero :rolleyes: Det vil si at du sier ting som ikke har noe med denne tråden å gjøre f.eks. :p Btw. vi kan vel også snakke om noe annet enn været hele jævla tiden? Alle vil at det skal bli bra vær, og hvis det ikke blir det, så blir det slik:p gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Du driter i været du ole hehe!! er helt med vettu;) bra det!!!får se om vi kommer hvis det pøser ned:( men tror da ikke detskal det, *sjekker været*! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det er meldt 18 grader å overskyet på lørdag med 4 m/s med vind altså lett bris!! Høres lovende ut! sombrero :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Regner med at jeg møter opp på Lidle kl 19:00 Har ikke vært med på slikt treff tidligere, så dette kan jo bli morro. Får vel vaske golfen til det, men tapen på takluka forblir slik den er :scared 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Regner med at jeg møter opp på Lidle kl 19:00Har ikke vært med på slikt treff tidligere, så dette kan jo bli morro. Får vel vaske golfen til det, men tapen på takluka forblir slik den er :scared du er velkommen! De har "tigervask" på Esso notin Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 du er velkommen! De har "tigervask" på Esso notin må vel mere til for at du skal få en bil prizma sombrero -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 må vel mere til for at du skal få en bil prizma sombrero haha, jo, det er klart, men har man rånerstil så har man rånerstil :D selv om det er i en nissan.. får øyelokk nå da :D:D så blir det lakking med sprayboks :o (som resten av bilen). :naaaws kommer du med bilen volvoen/audien eller mrL? (Les: L som i Looser) Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg