ealoken Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 pleier BT å komme på denne typen treff egentlig :rolleyes: , eller er det bare onkel blå :boxing har ikke trua på at bt jobber lørdag kveld liksom, men bilen min vil helst slippe å prate med døm... BT plerier ikke å være der, men har du non ulovlige lys så erre mulig onkel blå kaster deg ned dit, var i allefall sånn på Metro treffet. HP: hehe, har du non bra filmer da? orker ikke no sånt tysk helga - arnold greier som lyden er lagt på etterpå. Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 BT plerier ikke å være der, men har du non ulovlige lys så erre mulig onkel blå kaster deg ned dit, var i allefall sånn på Metro treffet. HP: hehe, har du non bra filmer da? orker ikke no sånt tysk helga - arnold greier som lyden er lagt på etterpå. Erik Absolutt! Sitter her på nettet for morro skyld! Problemet er at jeg ikke får til at ps2 tar brente dvd selv om jeg konverterer filene til vob! Så jeg får se om jeg finner noe orginalt. Da blir det jo noe typisk hollywood greier da! :| Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 * :offtopic * Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hehe sorry! :pray Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Absolutt! Sitter her på nettet for morro skyld! Problemet er at jeg ikke får til at ps2 tar brente dvd selv om jeg konverterer filene til vob! Så jeg får se om jeg finner noe orginalt. Da blir det jo noe typisk hollywood greier da! :| har du GT4 ? så kan jeg kjøre gris med 245n der ;) hehe. blir bra på lørdag, har du mast mye på shawn? Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 har du GT4 ? så kan jeg kjøre gris med 245n der ;) hehe.blir bra på lørdag, har du mast mye på shawn? Mvh Erik Han klager på dårlig råd, så det er ikke sikkert han kommer med! Men enda noen dager igjen! ;) Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 tror det blir en brukbar kolonne fra esso :) Får omsider fiksa så jeg har "bakskrubb" (bakbremser) igjen i dag, må jo nesten ta en tur jeg også da (men som mange andre, med regnforbehold). Hadde jo vært synd om Jackpot var eneste med pen Mondeo :deng Drar jaffal med meg de jeg kan fra kråkeby'n 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 BT plerier ikke å være der, men har du non ulovlige lys så erre mulig onkel blå kaster deg ned dit, var i allefall sånn på Metro treffet. HP: hehe, har du non bra filmer da? orker ikke no sånt tysk helga - arnold greier som lyden er lagt på etterpå. Erik lysa er det ikke noe å si på......... :popcorn * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg er lurer på ca hvor mange som kommer til råde jeg , å den klonnona som kjører fra esso på grålum! Plis svar hehe!!;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Er det flere som skal, eller blir det bare jeg å en golf heheh :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Du får sikkert selskap av politiet også:) neida. Vent å se. det kommer sikkert en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Var det du som børna nede på fmv? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Er det flere som skal, eller blir det bare jeg å en golf heheh :pray Hvis du leter litt på forumet her, så er det en egen post på akkurat det du spør om (dvs. oppmøte på esso grålum, med poll til og med). Hvor mange som kommer på streetmeetet er umulig å si, siden dette varierer fra 0 - 5000 folk :p gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 bare lurte på en ting... vet at oppmøte på lidle begynner er klokka 7 men når går kolonnekjøringa? sånn ca..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg