prizma Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 bare lurte på en ting... vet at oppmøte på lidle begynner er klokka 7 men når går kolonnekjøringa? sånn ca..... jeg regner med at det blir noe prat, så stikker vi ved kvart over 7 halv 8 tiden, slik at vi kommer "tidsnok" til meetet.. er bare tett å komme senere enn 8. :popcorn Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 mee too!! han sa det samme, så han fikser det sikkert..! Andreas fra Max Power skal nedover. Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 ja da sees vi i mårra folkens.. vaske bilen en smule nå snart hehe.. :) Rekker ca akkurat oppmøte på lidl / esso grålum.. :) '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Andreas fra Max Power skal nedover. vette :D ja da sees vi i mårra folkens.. vaske bilen en smule nå snart hehe.. Rekker ca akkurat oppmøte på lidl / esso grålum.. vi venter nok til kvart over / ca halv før vi drar da så.. yodude Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 vestbye! HVOR ER DET :s Skulle de fra oslo møte der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Det er mellom oslo å moss det er en bensinstasjon der å mc`donals som du ser fra e6! Lykke til på veien håper du finner fram;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Nå er audien på plass igjen, men vi sliter litt med dørene:p Satser på at vi tar med den i morra. Da spår jeg fint vær i morra jeg :hello: Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 minner om at det er meldt 19 grader og sol i morgen ettermiddag. buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Til deree som vil bli med på kolonne fra oslo , så går det en kolonne fra oslo s (sjøsiden) klokka 19:15 . . . . Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 jeg blir geern jeg! Er så masse forskjellig som skjer når d gjelder kolonne fra oslo... hørt vestbye, alnabru esso, oslo s......bli enige a!!!!!!!!!!!!!!!!! :boxing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 været er strøkent!! ses i kveld! buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hei, blir det fler streetmeet i østfold i år!? Jeg får ikke med meg dette streetmeet her!! Håper det blir ett til her i østfold på fmv el smart-club? Håper på positive svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Nå er audien på plass igjen, men vi sliter litt med dørene:pSatser på at vi tar med den i morra. Da spår jeg fint vær i morra jeg :hello: Dørene er dirka opp, så vi kommer:) http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ok folkens, her er været ingen ting å utsette på, så nå MÅ dere ta turen til SmartClub ikveld! SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL yodude PS: Og til dere som skal drikke på streetmeet'et kan legge flaska igjen hjemme :boxing s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Vi kommer vi! Blir da noen biler og lagt inn forbud mot rølping i bilen min iallefall! Har ikke noe med biltreff å gjøre! Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg