Speedy=) Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Sol og fint vær :) Oslo 30 grader i solen og skyfritt yodude Er fint vær i hele østfold idag !!! Kolonne for Oslofolket/ akershusfolket nord for oslo fra Esso Alnabru kl 19.00... Møt litt før! Ses ikveld folk! 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ah..nå er bilen nesten ferdig polert..er et slit men..ser jko forskjellen så. Gleder meg skikkelig til etterpå nå. Eneste som er dritt er at interiøret mitt er i biter...Ser jævlig ut men..sånn er livet..kan ikke alltid være 100% :P Eneste som er noe åklage på en vinden, men det er jo træt og shit rundt smartclub soim gir fin ly :D Dette blir nok jeklig bra. Jeg møter på Esso/Lidl, litt over sju! Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 da er rapporten for været i område mild bris, strålende sol, pent vær og finie veier.. vask bilene ders gutter, så meete's vi..... :popcorn Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 som klokka går i dag...dritt...akkurat monert fuelcell i prosjektbilen, og ser på klokka nå :scared :scared må vaske 244'n (og ikke minst meg selv :) ), sjekke olja på gearkassa, og kjøre en time for å komme til særp... morro med stress * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heretic668 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 pIMpMobilen stiller :D møter på esso, alnabru litt før 1900 tenker jeg... ------------------------------ ---------HERETIC---------- ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 ah akkurat ferdig å vaske, motorrens, ny olje og filter, orka ikke polere hehehe. dette blir bra! drar ut å cruiser i sola, ses! buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amiee Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Prøver og samle så mange som mulig fra Horten. Vi møter på torvet i Horten klokka 1800 for di som bor i nærhetne og kjører samla til Råde(dvs; tar feria og kjører siste biten).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jm1983 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Skal en møte på motorvei siden eller strømsvei siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 er konge vær nå ja! vaska bilen så fint i går, kjørte bare en liten runde og så hjem og parkerte.. tok vinterbilen til arbe idag.. men alikevel så er mondeo'n litt møkkete :rolleyes: får ta en rask spylings av meg og bilen blah sees om ca en time.. '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Dette var et hyggelig treff, synes jeg. Over gjennomsnittet bra kvalitet på bilene, ikke bare slitne "vinterbiler". Og ikke noe politi for fem øre. Vi ble stoppet på vei hjem av en sivilbil, og han lurte på om det hadde vært treff noe sted siden det var så mye rånere ute. "Neinei, vi bare liker å kjøre i Østfold", sa vi... Det eneste negative er at folk forsøpler. Hvorfor kan ikke dere med ølflasker ta dem med istedenfor å sette det på asfalten?? Mora deres jobber ikke der! Og jeg synes at flere kunne herjet litt. Bilen har ikke vondt av en piruett eller en spinnings, det var det kun Dodgen og en kar i Astra stv som skjønte. Men det var uansett hyggelig og sosialt, med fint vær og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Det var bra treff ja??? Jeg fikk ikke kommet meg ditt men blir noen fler i streetmeet østfold i år (HÅPER SÅ INNDELIG PÅ DET) På FMV el smart-club igjen? er det noe som frister?? Hilsen en som vil ha ett streetmeet til her i østfold hehe :pray :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Og en gammal toyota carina som burna. Møtet var fint som faen det ja. Det var atter en bekreftelse på at norsk ungdom ikke tør eller vil børne men men, sånn er dere vel, noen feige/ uintresserte pyser. Men jeg synes møtet må ha vært en suksess mhp variasjonen i biler, antall fremmøtte, og med en bra stemning. Jævli minus er det at søplehuer legger fra seg søppel og dritt. Jeg regner med at SC blir forbanna for det, så takk skal alle idioter ha som forsøpler. Egentlig burde jeg satt på meg refleksvest og plukket opp alle flaskene, både for min egen del (pant), og for fellesskapet:) Var det noen flere som fikk seg en prat med politiet etterpå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Blir det noen fler treff i østfold? for det må jeg bare få med meg kosa meg på fmv!! :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Det vil vel tiden vise. Det har jo nettopp vært så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 da skal jeg følge ivrig med her hehe, takk for svart hemi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg