Sandvik bros. Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Vi er med på den Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 er det noen fler som skal det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 jeg er med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 er ferdi på jobb kl 20. erre bensin på volvon så kommer jeg.. skal prøve å få med non karer :) Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 GOOD!! Fler?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fler som skal møte på lidle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fler som skal møte på lidle? Jeg og kammeratene mine står somregel på Esso'n der uansett, så vi er nok med:p gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Det er BMW-treff på Rudskogen 18-19. juni, så dette passer jo bra... -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hva så? Alle kjører ikke bmw vettu Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Nei,alle kjører ikke bmw,de fleste har noe som er fetere :) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Poenget mitt var at det finnes kvalitetsmerker i distriktet i den nevnte perioden, og derfor er det jo muligheter for oss som skal på Rudskogen å avlegge dette "gatemøtet" en visitt på kveldstid. Det er lov å se lengre enn sin egen nesetipp. -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Ja det er en del som skal møtes der oppe? fler:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hehe,mange som skal komme dit ja..jannis skal du dit el?? sombrero sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tror dette kan bli bra.. håpe på fint vær. :evilspide http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4R Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Møter opp på lidl først jeg å, men når klokka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg