Jannis_J Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 ja, jeg kommer, regner jeg med... har allerede fått med meg en venninne p den betingelsen at vi drar p by`n etterpå... har aldri vært p et sånt treff før.. høres skikkelig kult ut da så jeg gleder meg:) Det er veldig morro :) Og utrolig sosialt. nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Nja, kjenner og kjenner. Jeg jobber sammen med Eli.Husker jo deg da, du var jo rimelig søt :) (også liker du bil) Er altfor få av dere :) nope-mx3 jobber du sammen m ho? oki...får hilse ho da... ja, vi er altfor få... ingen av venninnene mine er interessert i bil,desverre... litt kjipt noenganger... går liksom ik å ta dem med på gatebil el no for da blir det masse klaging ala "jeg kjeder meg, kan vi dra hjem" har prøvd det en gang og ALDRI mer....så nå drar jeg heller sammen med pappa istedet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er veldig morro :)Og utrolig sosialt. nope-mx3 det tror jeg på... gleder meg jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 jobber du sammen m ho? oki...får hilse ho da...ja, vi er altfor få... ingen av venninnene mine er interessert i bil,desverre... litt kjipt noenganger... går liksom ik å ta dem med på gatebil el no for da blir det masse klaging ala "jeg kjeder meg, kan vi dra hjem" har prøvd det en gang og ALDRI mer....så nå drar jeg heller sammen med pappa istedet:) Hehehehe, fornuftig :) Jepp, jeg skal hilse hu. Huff, endelig begynner bilen å bli "ferdig" her og :) nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 babyhmm? aakay. Prøver igjen. De som skal kjøre kolonne fra oslo osv. Hvor skal dere møte.!!!!!!!!!!Er fra oslo så tenkte jeg sku hoppe inn jeg også+ et par andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 babyhmm? aakay.Prøver igjen. De som skal kjøre kolonne fra oslo osv. Hvor skal dere møte.!!!!!!!!!!Er fra oslo så tenkte jeg sku hoppe inn jeg også+ et par andre Jeg er med på kolonne fra Oslo. Si sted og klokkeslett. Tar forbehold om at jeg allerede er i Østfold, men men...kjekt å vite. -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hehe,mx3 din blir forseggjort azz...hva har du gjort siden streetmeet i fredrikstad dah?? hvis du har gjort no..gleder meg til å se alle de fete bilene igjen! :cab :cab :cab blah blah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvor mange sånn ca skal møte på esso 18 juni? Å var det sånn at vi skulle være der senest 19.30 å avreise 19.35? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvor mange sånn ca skal møte på esso 18 juni? Å var det sånn at vi skulle være der senest 19.30 å avreise 19.35? Stemmer! Det er vel egentlig på Lidl folk møter, men det er jo på samme tomt, så det går nok bra;o) gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvor mange stiller opp der oppe a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 babyhmm? aakay.Prøver igjen. De som skal kjøre kolonne fra oslo osv. Hvor skal dere møte.!!!!!!!!!!Er fra oslo så tenkte jeg sku hoppe inn jeg også+ et par andre Ja, jeg er oxo med..finn på et sted så drar vi samla.. Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Vi skal møtes på lidle klokka 19.30 senest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 yeah,let's do it.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hehe,mx3 din blir forseggjort azz...hva har du gjort siden streetmeet i fredrikstad dah?? hvis du har gjort no..gleder meg til å se alle de fete bilene igjen! :cab :cab :cab blah blah Ikke gjort så mye mer enda. Driver bare og planlegger. Tror ikke jeg rekker så mye før 18.juni, menmen. Har fortsatt mye deler som må monteres... Og for 1 time siden ble det brått bestemt at det blir "showfinish" på stereoanlegget også... (uten at vekta øker med spesielt mer en 15kg) nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Er også stor sjangse for at Max Power kommer og lager en repotasje! Dette må dere ikke gå glipp av :) Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg