C_D_R Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Blir med på og møte 19,00 på esso jeg:) Ikke det at jeg har så mye og stille med bortsett fra at jeg har skifta ut originale blinklys med klart glass;) Er gøy uansett! -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Blir med på og møte 19,00 på esso jeg:) Ikke det at jeg har så mye og stille med bortsett fra at jeg har skifta ut originale blinklys med klart glass;) Er gøy uansett! Man trenger ikke å ha noe å stille ut på streetmeets, de som innbiller seg dette har ikke noe på streetmeets å gjøre. ;o) gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Man trenger ikke å ha noe å stille ut på streetmeets, de som innbiller seg dette har ikke noe på streetmeets å gjøre. ;o) blah stemmer! Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hva med at de som kommer fra nord kan møtes på McDonalds i vestby kl 1930 eller noe? Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hva med at de som kommer fra nord kan møtes på McDonalds i vestby kl 1930 eller noe? Ting tar så lang tid hvis man skal vente på folk på den måten, så jeg drar i hvertfall rett til råde. Like greit å møte opp der med engang i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Kolonnekjøring...? :rolleyes: Vil aldri bli noe bra kolonnekjøring fra Oslo desverre... 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 liddle? hvor? kart! babyhmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 liddle? hvor? kart! babyhmm? Om du kommer fra Oslo er Lidl en omvei på 6 mil el.no for deg :P nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Kan sikkert møte opp på Lidl\Esso for min del, bor 2min unna... [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 OOooooooops :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det hadde vært rått med kolonnekjøring fra lidle til råde da!!! Håper MANGE stiller opp der!!! eller hva folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ting tar så lang tid hvis man skal vente på folk på den måten, så jeg drar i hvertfall rett til råde. Like greit å møte opp der med engang i mine øyne.. Hei.... Det høres bra ut! kommer fra ski, så det passer bra. Skal prøve og få med så mange som mulig på dette! Ses forhåpentlig vis på mc donals i vesty 19.30. Noen flere som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ok... :D men hadde det vært en ide å lage en "vote" på hvem som kommer? så vet man jo ca. om responsen blir bra :D jo fler jo bedre.. kom til FMV da snuten akkurat hadde jaga vekk alle forrige gang det var der :( deg jeg advarte på vei ut? hehe buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Det hadde vært rått med kolonnekjøring fra lidle til råde da!!! Håper MANGE stiller opp der!!! eller hva folkens kommer klokken 19.00 jeg, på esso :D Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hvor mange hk er det i mx3'n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg