x8|volvo Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei! nå har jeg nesten alt bortsett fra bunnpanne og oljekjøler til å slenge på b23a'en min slik at den blir en b23at ;) hehe....men så tenkte jeg at siden en her nede hadde en b23e uten ledningsnett stående, at jeg kanskje heller skulle sattset på en slik!? med grenrør, eksos og kam blir den raskere enn en b23at? jeg vil ha det mest mulig økonomisk, men samtidig vill jeg ikke ha så mye skruing på motoren....for b23a er veldig ENKEL motor! synspunkter på hva jeg bør velge og hvorfor? mvh...MEG :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 økonomisk blir det ikke med en at motor ihvertfall B23E drikker sitt også om du kjører den hardt, spesielt om du trimmer den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 har oljekjøler med slanger og oljefilterfeste med uttak til slangene fra kjølern. altså komplett plug and play. 500 kr. i tilfelle du skal beholde at'n:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 tror nokk jeg beholder at'en :D hehe....har jo alt nåså :D hihihi... ;) .....mer info om den kjøler'n, merke, strøken, termostat? osv osv osv ....send pm helst! eller msn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 NOX , send meg PM med msn adressa di (hvis du har) tror jeg vil ha den kjølern! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 orginal fra 230ET. funka da jeg brukte den så den gjør vel det fortsatt. msn: mikkelgarborg@hotmail.com Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg