Gå til innhold

Tomgangsproblemer...Hjelp!

Ranger emnet


Raver^

Anbefalte innlegg

hmm...da må jeg nesten først få vite hva de greiene er til ? hehe...Hva gjør de med motoren ?

 

Den blå temp føleren er en av de tingene som er mest utsatt på Corrado'ene for at skal bli ødelagte. Det er en føler som sitter fremme på motoren, på den slangen som går inn i toppen.Hvis denne blir ødelagt får den feil verdier og vil spy mye mer bensin inn i motoren.

 

Skrev litt feil angående MAP sensor, den heter CO-potensiometer, det er denne som styrer CO'en på bilen og måler luftstrømmen som sitter på den slangen mellom intercooler og innsug. Og tildels vakuum-trykket. Har også O-ring til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå temp føleren er en av de tingene som er mest utsatt på Corrado'ene for at skal bli ødelagte. Det er en føler som sitter fremme på motoren, på den slangen som går inn i toppen.Hvis denne blir ødelagt får den feil verdier og vil spy mye mer bensin inn i motoren.

 

Skrev litt feil angående MAP sensor, den heter CO-potensiometer, det er denne som styrer CO'en på bilen og måler luftstrømmen som sitter på den slangen mellom intercooler og innsug. Og tildels vakuum-trykket. Har også O-ring til denne.

oki, men tror egentlig ikke jeg trenger noe av dette,men nå har jeg fått bud på 400,-

Byr du over ? hvis ikke du har noe anna jeg fatter interesse i da?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, men tror egentlig ikke jeg trenger noe av dette,men nå har jeg fått bud på 400,-

Byr du over ? hvis ikke du har noe anna jeg fatter interesse i da?

 

Hmmm, ikke godt å si egentli hva jeg har av interesse. Noe du trenger?:)

Har en 3,5bar FPR liggende også.Jeg byr ikke over, for det er ikke en sinnsyk hast med det, har bare koblet den fra foreløpig, og det kommer snart en corrado som jeg kan plukke fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ikke godt å si egentli hva jeg har av interesse. Noe du trenger?:)

Har en 3,5bar FPR liggende også.Jeg byr ikke over, for det er ikke en sinnsyk hast med det, har bare koblet den fra foreløpig, og det kommer snart en corrado som jeg kan plukke fra.

 

styling til corrado er jeg ute etter, som f.eks frontfanger, sideskjørt, bakfanger, bakrutesenker osv osv....

Men helst penger, men har du no styling er det av interesse :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styling til corrado er jeg ute etter, som f.eks frontfanger, sideskjørt, bakfanger, bakrutesenker osv osv....

Men helst penger, men har du no styling er det av interesse :D

 

Tror ikke du får så mye styling for den tomgangsregulatoren, hehe:)...

Men jeg kan gi deg 350,- for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da går den dessverre til en som har bydd 450,- beklager det !

 

Hvis jeg får 800,- i mellom kan du få en 7" DVD-skjerm, helt ny i emballasje og plast...Trenger ikke to:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår