Gå til innhold

ny Megane CC--- hjelp....

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hei .

jeg lurer på å kjøpe meg en ny Renault megane CC,siden jeg da jobber på Bilia som mekanikker og skrur som regel fast på renault (og noe volvo).

Men det jeg lurte på da var om noen her vet om noe tøff styling kitt ,felger ,senking ,forslag til div ting som kan gjøre den enda mer spesiell en den er fra før. Den originale stylinga er jo tøff den men synes den er "litt tam", ordner lakk og mekking selv men skulle bare vist om noe kul styling ellers på disse.

fant dette bilde men desverre er dette bildet bygget/moddet i photoshoppen. men den ser jo sinnsykt fet ut da.

megane-cc-trophy1.jpg

send meg gjerne noen bilder,linker etc hvis noen har noe tøft eller forslag.

mvh Rayander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er keen på den nye Megane'n jeg også, men skal da ha den i 3-dørs.. Sett masse fet styling i Max Power, Redline osv..Frister MASSE !!! Hehe..

Hei sann. Du fra Jessheim ja,og var det ikke du som så bilen min rulla ut fra RIIS bilglass når jeg hadde fått på solfilm? + at du holdt på å bytte golfen mot en blå polo color consept,eller husker jeg feil---?? hhmmmm

Ja uansett,masse fet å få til de nye megane ja,selv om de er ganske så stygge originale og slikt så er de FAEN meg så sabla kule med masse styling. sleng ut noen bilder da om du vet om noen. Kanskje vi kunne samla/laga "renault gjengen" hvis det er noen av den i norge da.. hehe,virker ganske så dødt på renault forumet egentlig men.. Redline og MAX har værtfall mye gromt,men ikke så mye og se på cab`n enda,den som jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget. må si jeg ble mere gira nå når jeg så det bilde som kom opp på den første linken der. Jaggu er den tøff.

Var forøvrig ute og kjørte en ny svart megane cab i går. men driten var at det var Automat, og på en 1,6 er det ikke mye å skryte av akkurat!! hehe

Sleng gjerne ut noe mer til generelt megane II,bilder osv hvis noen sitter med noe mere tøft. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glemt at jeg hadde skrevet noe her jeg, hehe.. Hmm, kan ikke huske å ha sett bilen din rulle ut fra Riis.. Riis på Jessheim ?! Stemmer at jeg vurderte å bytte den mot en Polo CC ja.. En kompis av deg har jeg skjønt.. Hehe..

Det blir til at jeg beholder Golf'n litt så da må nok Renault 'drømmen/prosjektet' vente.. Men hadde vært kult.. Gjøre noe helt sinnsykt og helsprøtt som ingen har gjort før..

Hei sann. Du fra Jessheim ja,og var det ikke du som så bilen min rulla ut fra RIIS bilglass når jeg hadde fått på solfilm? + at du holdt på å bytte golfen mot en blå polo color consept,eller husker jeg feil---?? hhmmmm

Ja uansett,masse fet å få til de nye megane ja,selv om de er ganske så stygge originale og slikt så er de FAEN meg så sabla kule med masse styling. sleng ut noen bilder da om du vet om noen. Kanskje vi kunne samla/laga "renault gjengen" hvis det er noen av den i norge da.. hehe,virker ganske så dødt på renault forumet egentlig men.. Redline og MAX har værtfall mye gromt,men ikke så mye og se på cab`n enda,den som jeg vil ha.

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte nesten http://carzonespecials.com

som lager det samme stylig som du har på ABT meganen

litt info det ser ut som den røde meganen 225 for på den sitter sprederne på uten av fornt fangern og den stylig heter

Renault Megane Sport EVO I

for Renault Megane Sport EVO II

har kjerm breder også :D

10995803680.94721500!_front.jpg

Bonden

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så sabla fett,nei,golfen selges til sen sommern/høsten,må begynne på nytt prosjeckt. Siden jeg jobber på bilia så har jeg store fordeler der med tanke på deler,erfaring med bilene,tilgang til verktøy,kunnskap osv..

Liker cab`n noe så sinnsykt men liker rett og slett combi`n mer og mer å ser jeg. Den røde var sinnsykt.

er jo så jævla god plass i buene på den nye megane da så ingen prob å få på 19-20" felger der da. hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så sabla fett,nei,golfen selges til sen sommern/høsten,må begynne på nytt prosjeckt. Siden jeg jobber på bilia så har jeg store fordeler der med tanke på deler,erfaring med bilene,tilgang til verktøy,kunnskap osv..

Det frister veldig.. Hehe.. Får se til vinteræn tenker jeg..

Jobbet i et leiebilselskap før vi hvor vi hadde xxx meganer og virker som om airbaglampe er 'barnesykdom' på den bilen..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i et leiebilselskap før vi hvor vi hadde xxx meganer og virker som om airbaglampe er 'barnesykdom' på den bilen..

tja,det kan hende det lyser litt innimellom,årsaken til det er at som du sier,det er utleiebiler.

Det som da skjer er at det er så mange forskjellige folk i de bilene,korte,lange,tykke,tynne osv. stolen/e blir da skyvet veldig ofte frem og tilbake og det gjør at det kan bli dårlig kontakt i beltestrekker eller i kontakta under stolen. Da kan airbag lampa begynne og lyse.

Men er det en privat bil og stolen står stort sett der den skal stå uten med for mye flytting frem og tilbake så er det lite tull med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god plass i hjulbuene er i Clio ph2(01-05) der går det fint med 19" og 40mm senking.

har selv 30mm senking og 17" og hadde 10 %0liter sekker med palnte jord uten at toki når jeg kjørte :)

Elia har en blå megane som ser nesten ute som carzone sporten evoII som er senket 40mm med 20",, var lite bilde av den i et bilsport for noen nr siden...

Bonden

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og kikker gjennom bildene flere ganger her og jeg må si jeg blir mer og mer fristet til å handle altså...

sukk,men det var disse penga da som sier sitt,men men .

får se hva som skjer når jeg har solgt golfen,den selges utpå høsten tenker jeg..

men uansett til dere som har lagt ut disse bildene,vet dere hva disse styling kitta koster slik ca,og om det er lett å skaffe det,passform og slikt er så det kan festes rett på osv??

Noen som vet om det er NOEN i norge som stylet om megane II før (CC eller kombi)

på forhånd takk :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider