Gå til innhold

Spm om corrado:..

Ranger emnet

Ellingh

Anbefalte innlegg

Jeg får høre omtrent 0,5 sek på jobben, hjemme får jeg høre 8 sek. Merkelig

Du kan se på en lader at den er portet ja. Du må ta av utblåset til g-laderen og se på støttene i utblåset. Ved RS-porting blir disse frest spisse. Ser du at 1 eller 2 mangler (skal være 1 tykk og 5 tynnere) er det antagelig en lader modifisert av G-Tech, mangler den 3 av de er det en RS2-lader. RS2-ladere er det best å holde seg unna. Pga problemer med de ekstra vibrasjonene gir disse laderene levetid helt ned i 6000-8000 km.

For å si det på enn annen måte, hadde du kjøpt 6 eiket felg og kappet bort 3 av de bare for å få bedre kjøling av bremsene?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spurt om han om det, han skulle sende meg noen flere bilder bilen. Ringer han når jeg harfått de, så spør jeg han om ladehjul og km.stand på lader.

Er denne bilen det er snakk om: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=767790

Så du må ha deg kompressor igjen ja:)...

Har fått en trykk/vakuum-lekkasje nå jeg så lader ikke mer enn 0,8:(...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du må ha deg kompressor igjen ja:)...

Har fått en trykk/vakuum-lekkasje nå jeg så lader ikke mer enn 0,8:(...

Må det ja, angrer fælt på at jeg solgt Corradoen min :scared

Smålei av å putre rundt i en 1.9TDK nå, så hadde vært fint med litt hester og 4x4 :)

Hadde prat med eieren av denne Corradoen istad. Den tror hvertfall ikke er noe å satse på, dårlig lakk, slitt førersete, vist ikke når kompressor var overhalt ei heller hvor mye den ladet, dårlig bremser bak, dårlig handbrekk, knekt feste til servopumpa, så den hylte litt sa han :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det ja, angrer fælt på at jeg solgt Corradoen min :scared

Smålei av å putre rundt i en 1.9TDK nå, så hadde vært fint med litt hester og 4x4 :)

Hadde prat med eieren av denne Corradoen istad. Den tror hvertfall ikke er noe å satse på, dårlig lakk, slitt førersete, vist ikke når kompressor var overhalt ei heller hvor mye den ladet, dårlig bremser bak, dårlig handbrekk, knekt feste til servopumpa, så den hylte litt sa han :rolleyes:

Så ikke ut som det var noe å satse på nei, bare det at det står "Selges grunnet annet bilkjøp" sier sitt...Du får kjøpe den VR6`en til han Olav Vangsnes i Froland:)...Litt fin den ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke ut som det var noe å satse på nei, bare det at det står "Selges grunnet annet bilkjøp" sier sitt...Du får kjøpe den VR6`en til han Olav Vangsnes i Froland:)...Litt fin den ja...

Hadde jeg bare vært rik så :)

Men liker kompressor lyden, deilig lyd rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare vært rik så :)

Men liker kompressor lyden, deilig lyd rett og slett :)

Ja du har rett i det, ingenting er som den lyden:)...Har bestillt meg RS-utblås også nå, så da blir den enda finere: happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider