Gå til innhold

mk1 med cossi


YZ250F

Anbefalte innlegg

er det escort mk1 du tenker på eller?

 

er vel gr. 4 mellomakselen de fleste bruker, den bør vel kortes ned 2cm ettersom jeg har hørt.

ellers så (må) du ha atlas aksling, innmaten bør vel stort sett være merket med quaife eller gr. 4.

 

det har vel ingenting å si hvilke akslinger du bruker for å få den godkjent, så lenge de ikke ryker når du er til biltilsynet og får den godkjent

NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1 og Mk2 register

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei for og få en mk1 godkjent med cossie motor må du først få takk i pappirer på alt som skal gjøres med bilsen så må du forsterke bilen helt helsveie den. du må ha storer brmser. skal du bruke atlasbakaksling bør den vere helflyten og det kan koste mye. en ny atlasbakaksling som tåler det du skal ha den til koster ca 46000kr fra england. det er mye som må til for og få en mk1 med coswort i vongkorte men det er bare til og begynne. holder selv på med det samme. :D hvor holder du til i lande da??:

Ford Escort mk1 bda 1970 solgt

Escort mk2 1600sport 1979 SOLGT

Ecort mk2 rs 2000 TURBO. uderes solgt til en høy pris

Escort mk2 rs2000 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår