Gå til innhold

Noen som har disse delene?

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

Hei, skulle hatt fatt i et par små ting. Så jeg lurte på om dere hadde noe liggende som var til salgs til en god pris..

4x Eletriske vnduheiser med brytere.(240)

høytallerdeksel på høyre fremdør (skal passe til 244 80mod)

Eletriske speil.

sentrallås til 240

gråe dør lommer til fremdørene.

en slags skjerm som grillen og fram lyktene ligger oppå (85 mod)

baklykter 240

refleksplaten som er mellom baklyktene

240 vinge

senkefjerer

gule konidempere

avstivnigsstenger

et stilig ratt (noen forslag ?)

R-Sport setetrekk

(El bagasjeromslås)

Ps. er det noen som vet hva girkasse som står i en 85mod volvo 240 med en 230a motor?

Går det ann å skjifte gir kule på en 240? Har hørt det ikke skal gå ann på grunn av den tappen du må trykke opp får å få den i revers

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en kar i Sverige som har alle fire dørene (tror de er helt rustfrie) fra GLT med elektriske vinduer. Den har vel sentrallås også, siden det er GLT. 800 SEK for alle fire dørene komplette med låser, vinduer, brytere, dørtrekk, ja alt, ville han ha. Kan gi deg tlf.nr. og mail-adresse hvis du er interessert.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en kar i Sverige som har alle fire dørene (tror de er helt rustfrie) fra GLT med elektriske vinduer. Den har vel sentrallås også, siden det er GLT. 800 SEK for alle fire dørene komplette med låser, vinduer, brytere, dørtrekk, ja alt, ville han ha. Kan gi deg tlf.nr. og mail-adresse hvis du er interessert.

Hvis dørene og følger med, så tror jeg det blir litt i det dyreste laget for meg :( Men ellers takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har el-speil som har sittet på 264..andre kaller de turbo speil, har elnett og bryterene også..kom med bud om du er innterisert?

Dette høres bra ut! :) Har du bilder av di? Hvor mye ca skulle du ha hatt for di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bra ut! :) Har du bilder av di? Hvor mye ca skulle du ha hatt for di?

okej. har bilde av eine speile når de står på bilen. men har ikkje peiling på kordan eg legger opp bildet? send mail adressa di på pm du. so kan eg sende på mail

neis, nåkren hundrekrone kunna eg tenkt meg da..åpen for alle bud :D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var va faktisk ganske bilig ja! Men det blir vel en god del i frakt også, når jeg må få di sendt helt til Begen. :(

Det er jo bare å ta seg en tur til Sverige. Han bor like ved Gøteborg, så da kan man bruke en helg, og sette av en dag på Liseberg :D Er jo ikke mer enn cirka 75 mil hver vei fra Bergen... :rolleyes:

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å ta seg en tur til Sverige. Han bor like ved Gøteborg, så da kan man bruke en helg, og sette av en dag på Liseberg :D Er jo ikke mer enn cirka 75 mil hver vei fra Bergen... :rolleyes:

Ja, hadde ikke vært så dumt det. tenkte jeg skulle en tur opp til Sverige uansett i sommerferien. Får bare håpe at han kan vente med å selge di til det. At han ikke selger di videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider