Gå til innhold

tåkelys!

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

ja tenkte faktiskt på det i dag..skulle tro det er det smarteste..å bare ta risp for risp...

er jo litt drastiskt å dra i gang en jæ**ig stikksag å sage villt! hehe..

men det dere sa om at ledninger lå ferdig trekkt..er vel opplegg med styrestrøm og drit til disse..(?) hvor langt frem må jeg for å finne de? er vel sånn "boks" som ordner med styrestrømmen og det til slike lys..hvor monteres denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte tåkelys idag med monteringsats.

oppi esken kommer det.....

lyktene.

2 festebrakketter. en til hver lykt.

Ledninger

1 bryter til å ha på dæshen

pærer

koblings dingser.........

Følger med en meget bra monteringsanvisning!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal gå å hente i morgen(regner jeg med)... monterte hvite blinker's i dag(!) og da så jeg det var to "ledige" plugger der med filterboksen..var sånn hallveis i sammenheng med spylerveske-nivå-måletingen..den ene hang helt isammen me pluggen som gikk p åføleren der, mens den andre(en blå) var litt mer for seg selv..men fant ingen på andre siden... hvor "mye" ledninger fikk du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en del ledninger med..........fikk med en ny bryter til å ha på dæshbordet.....regner med at du må trekke ledning fra motorrommet til dæshbordet.

på min så henger ledningene ned bak spoileren.....skal være på begge sider.

sikkert møkkete under det så du ikke ser så godt.

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei ja d kan godt være ledningene er "gjemt" bak skitt..jeg får kikke littbedre under i morgen å se om jeg finner.. hvilken modell er bilen din?

er vel egentlig ikke nor prob hvis bruksanvisningen som følger med eg brukbar...blir forresten meget glad hvis du kunne tatt et bar bilder når du monterer så jeg har en "mal" å gå etter..litt lettere å se ut av bilder enn bruksanvisning tegninger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var pakken min kommt! bladde gjennom bruksanvisningen, og det så jo ikke så helt umulig ut..! tenkte jeg skulle ut i garasjen å begynne å skrue opp/frem..er du kommet noe på vei med dine?

O.T.: bør jeg sette bryteren på venstre side, med tåke-baklys? eller på høyre side med varmetråder? tror selv kansje det vil se bet ut på venstre side, men er vel kansje litt mer styr å trekke ledningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var pakken min kommt! bladde gjennom bruksanvisningen, og det så jo ikke så helt umulig ut..! tenkte jeg skulle ut i garasjen å begynne å skrue opp/frem..er du kommet noe på vei med dine?

O.T.: bør jeg sette bryteren på venstre side, med tåke-baklys? eller på høyre side med varmetråder? tror selv kansje det vil se bet ut på venstre side, men er vel kansje litt mer styr å trekke ledningen?

På venstre side, det som er orginalt og standard på alle biler.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider