Gå til innhold

tåkelys!

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

der var alt invendig gjort! sleit litt med å finne ut hva jeg skulle gjøre med den "lange sort/hvit"! men tok en kjangs å nappa ut den hvit/lilla i pos.8.. alt el. virket etterpå..og bilen startet, så jeg kan ikke ha gjort noe helt feil.. så i morgen blir d montering av selve lyktene.. gleder meg!

hvordan går det forresten med din montering 740 racing??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..jeg har alldrig gjort det før, og har ikke serlig peil på bil-elektronikk.. men det var ganske lett egentlig! stussa litt noen ganger, men fant ut at jeg så på det som angikk 86mod, men da var det bare å bla om en gang så kom jeg til 87-..og da var d bare chop chop.. gikk ikke lange tiden egentlig..

sleit litt med å få nok slakk på den feite bunten med ledninger som går inn til sikringsbrettet og..men ngreide lure en hånd inn på baksiden, så d gikk også helt fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var det i orden! noe "kluss" med relèet...

men til dere andre som skal koble til dette selv: (hvis dere har likt som meg da!) der det står du skal ta den gule og gul/hvit ledningene fra sikring 25(tåke baklys) og klippe av endende på de og sette på de nye å plugge de inn i den ene kontakten.. IKKE gjør det! da vil ikke disse lysene virke! har grublet opp og ned i mente hva de har tenkt på når de fant ut vi skulle gjøre dette!

menmen..i morgen blir det lakkering av leppa, så da blir alt godt :)

*en ting til; oppfordrer ALLE til å bytte plass til blink/parklys! må frem med stanlyen å modifisere tappene på pæreholderen, men det er ABSOLUTT vert det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok desverre ingen bilder..men for å si det sånn..jeg har så å si ALDRI vært borti bil-elektronikk før..å jeg to allt det invendige(er det som tar tid/er "stress") på en kveld, og nå som jeg kan det, skulle jeg gjort det på en times tid! er sjukt enkelt egentlig! men bare husk, regner med at alle har 10watt pærer i tåkelysa bak, og kjører med de til vanlig, hvis dere har sikring til disse i "25", IKKE gjør som boka sier klipp disse å sett på nye kabelskoa!(hvis dere har samma opplegg som meg!) da vil ikke tåkelysa virke!)

men hvis du tenker å legge opp selv, er jeg MER EN VILLIG til å hjelpe deg underveis! intet problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider