TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 spotta en mørkgrønn chrysler neon istad med lexuslykter og kozei felger. Kjørte som en gærning fra bryn mot alna. Er en av de finere neoner jeg har sett. Noen som har bilder eller kjennskap til denne?? Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 D[][]V[][]D']spotta en mørkgrønn chrysler neon istad med lexuslykter og kozei felger. Kjørte som en gærning fra bryn mot alna. Er en av de finere neoner jeg har sett. Noen som har bilder eller kjennskap til denne?? Er nok Cris som er ute og raller litt, passer ihvertfall til beskrivelsen... Var nok på vei fra jobb :naaaws (PS: Pass opp for fortauskanter i rundkjøringer, blir fort skjevt understell av sånt!) Han har ikke gjort så mye med den, stort sett det du nevnte over... Rå felger ihvertfall! Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 nei nei neeei... jeg raller ikke... jeg cruuuuiser... i høy fart sombrero ser ut som senking kommer til uka hvis alt går bra.. ohh yeah... :naaaws PS: Understeller er fiksa.. kosta 4000kr!!! for å skru fast en liten sak ass! ble ca sinna! argh Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 nei nei neeei... jeg raller ikke... jeg cruuuuiser... i høy fart sombrero ser ut som senking kommer til uka hvis alt går bra.. ohh yeah... :naaaws PS: Understeller er fiksa.. kosta 4000kr!!! for å skru fast en liten sak ass! ble ca sinna! argh ble såpass ja! blir dritbra med senking da! Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg