Volvo-Lars Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Synd at det regna bort:( men til trøst var det en del fete biler som sto utstilt. tok noen å 70 bilder:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Dagens høydepunkt var vel de gutta som smålo av at jeg holdt for øra når Natås fyrte opp Top Fuelen, neida den bråker ikke så mye på tomgang. Men dem bytta nesten skopar når han ene mekaniker vippa litt på gasspjeldet lol DITTO :D :D :D Jeg var også der en tur, med en kamerat som aldri har sett detta før. Han ville selvsagt stå så nær som mulig, (noe vi også kunne gjort siden vi omtrent var der først) men jeg tviholdt og lovet han at det var best å stå litt unna. Blei derfor ei gleppe på to meter fram til 2 jenter som sto rett foran meg under en paraply. Holdt for øra når han starta, fortsatt og holde for øra lenge. Og når han plutselig rusa motoren, sto jeg plutselig rett bak de jentene, og han kameraten min sto en halvmeter bak meg. Jeg, som viste dette kom til å skje, sto igjen med verdens største glis :D GLEDER meg som en UNGE til første uka i August, da er det EM runde der... Ska nok forøvrig dit neste helg også :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Skal dit seff i august, hva er det forno neste helg? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Skal dit seff i august, hva er det forno neste helg? Hmm, fikk ikke med meg alt han speekeren sa, men fikk iallefall med meg at det var no sinnsykt mange påmeldte, og at det var NM runde for de værste motorsyklene osv osv osv.. Top fuel funny car syns jeg også han sa, og også noe om skutere og alt mulig. Så blir nok en tur dit da å gitt :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fant noe her: http://www.bilsport.no/terminliste2004/term2004_dragr_strleg.htm Posten blir oppdatert etterhvert som jeg finner mer :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fant noe her: http://www.bilsport.no/terminliste2004/term2004_dragr_strleg.htm Posten blir oppdatert etterhvert som jeg finner mer :) Terminliste fra 2004? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Til helga er det Summer nats med dragbiler, mc og snøscootere! over 150 påmeldte team. Noe for en hver smak. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Bilder er online, her: http://www.bilforumet.no/topic/70870-bilder-fra-gardermoen-4-juni-05-en-dag-på-strippen/?do=findComment&comment=727211 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Terminliste fra 2004? Hehe, DOOOOHHHH doh Anyways, det stemte da ;) Trur jeg... :D Var iallefall Summer Nats, og gromt blir det anyways. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Dagens høydepunkt var vel de gutta som smålo av at jeg holdt for øra når Natås fyrte opp Top Fuelen, neida den bråker ikke så mye på tomgang. Men dem bytta nesten skopar når han ene mekaniker vippa litt på gasspjeldet lol Hehe, det er like moro hver gang, jeg har sett og hørt TF mange ganger nå, og det er like morsomt hver gang og se reaksjonen til folk som aldri har opplevd det før. Når motoren starter forsvinner en finger langt inn i hvert øre, etter ca. 30 sekunder når lyden blir hardere, det er da den går over fra metanol til nitro trekker folk seg sakte 1 meter tilbake, og ett rapp med gassen så kaster de seg tilbake ett par meter til. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Skal dit seff i august, hva er det forno neste helg? Summer Nat's, og denne gangen blir det annerledes, vi kjører en serie som heter SDC eller Scandinavian Dragracing Championship, og dette er dragracing mer på den gamle måten, så da legges det mer vekt på å kjøre fortest mulig enn å kjøre "blink" på fastsatte tider som 8.90 - 9.90 og 10.90. SDC er litt mer basert på biler med karrosseri så det kjøres klasser som Pro Street, Top Doorslammer og Compact Sport Pro, dette er såpass nytt at det blir få deltagere i hver klasse, men til og begynne med mange klasser. I tillegg til det får vi for første gang på 15 år oppleve Nitro Funny Car i Norge, det er en svensk fører som har igjen noen lisensdrag på oppkjøringa, vi har nå fått bekreftet nesten helt sikkert at vi får oppleve Fuel Altered på norsk jord for første gang, Fuel Altered forsvant nesten helt på 70-tallet fordi det var for vilt, det er europas raskeste Fuel Altered det er snakk om, teamet jobber hardt nede i Gøteborg for å bli ferdige.. På motorsykkel får vi oppleve nesten hele europa-eliten i Super Twin Top Fuel Bike som skal slåss om en NM-tittel, 2-sylindrede motorer på nesten 3 liter og 600 HK, for første gang får vi også se Super Pro Street Bike, nærmest gatesykler som går langt ned mot 8.0. På snøscooter får vi endelig se Cato Lunds USA-byggde dragscooter med 270 HK, og også norgesrekord-holderen Erik Coldevin som også stiller med ny motor på nesten 270, han har tidligere kjørt 9.5 Sek., men da med 30 HK mindre. Totalt er det nå påmeldt 155 team, og det er rekord for Summer Nat's, det er stort sett førere og biler / sykler vi aldri har sett, men jeg er ganske sikker på at dette blir gøy. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Synd at det regna idag, men fikk tatt en del bilder og filma litt burning :D, men fyfyfy og den top fuelen bråka smalt skikkelig jo hehe :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Høres veldig bra ut Bjørn Vidar, jeg kommer vel å titter litt, om det ikke regner da .. sombrero Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hvar det ikke noe kjøring på stripa?? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hvar det ikke noe kjøring på stripa?? Nope. Regna bort for å si det ordrett.. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg