Gå til innhold

Lekasje i g60 røyr å slanger ?

Ranger emnet


stein_ørjan

Anbefalte innlegg

hallo! har kjøpt meg en overhaldt g-lader lett rs porta. den sku lade rundt 0.8 bar me orginalt reimhjul. lader ikkje meir enn 0.5 t 0.6 og ein halv. men så seie han så eg handla oss att eg skal sjå etter lekasje,, så eg lure på om da e noen typiske, vanlege plassa da pleie å ver lekasje på g60.

fant en slange så va hull i så går t hjernen, noe drit:P

venter på svar, takk på forhand! :naaaws

mvh stein.ø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hull i den som går til hjernen må du få byttet denne med en gang. Den skal være akkurat 1000mm.Det er stor sjanse for at det er i den vakuum-slangen du mister ladetrykket, den vil også fuske hvis det er hull i den slangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er hull i den som går til hjernen må du få byttet denne med en gang. Den skal være akkurat 1000mm.Det er stor sjanse for at det er i den vakuum-slangen du mister ladetrykket, den vil også fuske hvis det er hull i den slangen...

 

 

skal sjå ka eg får t,, må den vere ektsakt 1000mm lang ?

takka for hjelpa !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sjå ka eg får t,, må den vere ektsakt 1000mm lang ?

takka for hjelpa !

 

Det sies at den skal være nøyaktig 1000mm lang ja, men +/- noen mm er ikke farlig...Bare hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at den skal være nøyaktig 1000mm lang ja, men +/- noen mm er ikke farlig...Bare hyggelig...

det der hørtes mye ut veit jeg... Stikker du på Møller vil du få den informasjonen her : Vinkelslange (ut fra innsug)= 3,5mm - plastikk slange (mellomst)= 480mm - Gummislange (som går inn på hjernen)= 40mm.... Viktig at dette er helt riktig, ellers så vil ikke hjernen få de verdiene den trenger for at motoren skal gå riktig....

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår