stein_ørjan Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hallo! har kjøpt meg en overhaldt g-lader lett rs porta. den sku lade rundt 0.8 bar me orginalt reimhjul. lader ikkje meir enn 0.5 t 0.6 og ein halv. men så seie han så eg handla oss att eg skal sjå etter lekasje,, så eg lure på om da e noen typiske, vanlege plassa da pleie å ver lekasje på g60. fant en slange så va hull i så går t hjernen, noe drit:P venter på svar, takk på forhand! mvh stein.ø :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 bruk startgass og sprut litt her og der, når turtallet går opp, så har du funnet en lekkasje Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_ørjan Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ok,, skal sjekke! takka! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Sjekk alle slanger / skjøter mellom g-lader og gasspjeld. Funker dårlig med start gass på disse da det er overtrykk i dem. Såpevann / lekasjetest.... Vanlig feil er slangen mellom g-lader og intercooler. Edit : Om du har portet topp med større ventiler og kvass kam kan dette være årsaken... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg