andrehjelde Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvordan skal dette gjøres? er det så lett som å bruke loddebolten jeg bruker til elektro ting eller er det snakk om sveise lodding? Siter -89- Chevrolet Suburban Silverado 2500 6,2 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg brukte loddebolten en gang på min radiator, og det fungerte det :) Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrehjelde Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg brukte loddebolten en gang på min radiator, og det fungerte det :) jeg får vell prøve da :) er jo bare en måte å finne ut på om det fungerer. Siter -89- Chevrolet Suburban Silverado 2500 6,2 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Min erfaring er at 2-komponents epoxylim eller super stål holder vel så bra bare du får det rent nok på forhånd.Letere å få til for en utrent... Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hvordan skal dette gjøres? er det så lett som å bruke loddebolten jeg bruker til elektro ting eller er det snakk om sveise lodding? du bruker autrogen å så legger du på slagg der du skal lodde å så kjører du på med varme å lodder radiatoren... obs!!!!!!!!!! fungerer bare til å tette mindre hull... ikke noen større skader som du kan få ved en liten kolisjon... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg