-cardudde- Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Bare slang sammen noe..brusha bakleppe , sideskjørt og leppa foran også speila Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 haha sorry må le av den "yo yo jeg er tøff" signaturen din... Men bilen er fin den, baggasjelokket var jo orginalt. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Lite bilde,men utifra bilde ser det meget bra ut.. Men for guds skyld,ingen flere pimpbilting modder,er så lei de...! Større bilde nå,ser meget bra ut her,eneste jeg kan peke på er bakleppa som er litt firkanta hvis du sjønner..men tøff modd.. ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Lite bilde,men utifra bilde ser det meget bra ut.. Men for guds skyld,ingen flere pimpbilting modder,er så lei de...! klikker du på bildet så blir det større. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 fremdeles lite bilde.... men hva e rdet du har gjort med de felgene ? refleksjoner i asfalten ?? kan være en god idè å klippe vekk det som ikke skal være der.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 men hva e rdet du har gjort med de felgene ? refleksjoner i asfalten ??kan være en god idè å klippe vekk det som ikke skal være der.... Sminkespeil sikkert..! :lol: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Er det første gangen du "bare slenger sammen" noe eller? "hehe".. :) Men, synes du har fått det til bedre denne gangen, mulig det er fordi bildet er lite og mørkt. Men enig med at du skal slutte med det pimp stuff greiene. Vet DU hva "pimp" betyr? Når ble det kult å være pimp? Da 50 sa det? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 eh ja...hadde ikke drevet å sagt det uten å vite hva det betyr..i want the respect and the bitces..ehe.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jaja, hehe daså. Spread the word.. :rolleyes: http://www.interstate.no/ er å anbefale for deg tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er det noen jeg IKKE har "respect" for så er det vel ræppere... tror de virkelig at de får "respect" når de referer til damer som horer? "Rappers are like a retarded people, talking about crazy shit, barely able to dress themselves and wave their arms around like a lunatic chased by a flock of rabid giraffes" Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Okei... slutt å generalisere nå gutta... Hip-Hop er jo egentlig noe heelt annet enn det 50 Cent og Gay-Unit sier... Og om Carude ønsker å være en wankster, så la han være en wankster... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 slutt å snakk om hip-hop da! dette er et bil forum. snakke om rappere og hip-hop kan der gjøre på gangstaforumpiss.net.. så grei ut den men i signaturen din på bilde står det karude og ikke carude:P hvis ikke det er jg som tuller nå da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Reagerte bare litt på trådtittel da dette i mine øyne er løgn. :) men vi snurrer oss back to topic, Jeg likte speilene på bakken der. :D chrome! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg