Ruffneck Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Heisann, har noen en peiling om hvilken annen bremsetype passer også på GT-R? Jeg tror at jeg hørte fra RX-7 eller Mitsubishi. Men har ingeting funnet i forumet her. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Klosser og skiver er lik som på 94-97? model 323 2.0V6 (BJ). Skiver er lik som på Mazda 6. Om du finner nokon oppgraderte klosser/skiver til nokon av de bilene så skal det passe på GT-R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Og hva kan jeg / vi gjøre på 300HK??? Så jeg spøre for en kamerat og bremseskiver og klosser bli aldri dårliger etter noe fullfart. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Og hva kan jeg / vi gjøre på 300HK??? Så jeg spøre for en kamerat og bremseskiver og klosser bli aldri dårliger etter noe fullfart. Gr33tinx, Ruffneck Kan jo begynne med å abonere på girkasser hværtfall.. Men kjørte min med 285hk på bane, men kevelaer klosser å det gikk bra det. men måtte overkalle girkassa nesten vær gang.. Men så lå vi jo for det meste breit gjenom svingene så det sliter jo litt.. Men holdt dem klossene. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kan jo begynne med å abonere på girkasser hværtfall.. Men kjørte min med 285hk på bane, men kevelaer klosser å det gikk bra det. men måtte overkalle girkassa nesten vær gang.. Men så lå vi jo for det meste breit gjenom svingene så det sliter jo litt.. Men holdt dem klossene. Hä??? Jeg beklager, men jeg skjenner ingenting??? abonere = abonnere? overkalle = overhale? vær = hver? breit = bredt? Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hä??? Jeg beklager, men jeg skjenner ingenting???abonere = abonnere? overkalle = overhale? vær = hver? breit = bredt? Gr33tinx, Ruffneck Hei. Du har rett. Mr. X kan få igjen skolepengene (-om han nå ikke allerede har fått dem), og du skriver bra Norsk. Lykke til videre. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 En kommer langt med litt ydmykhet! Og da mente jeg ikke ditt svar O STORE :respect :magic De med ferrest vokaler har ofte de beste svarene. Husk det!! Hilsen Kristin Clemet! :ass :ass :ass :ass :ass Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Tusen takk men norsk er vanskelig og mest av alt det forskjellige dialektene :wonder: og @kaizer jeg prøver å husk det ;) Men det var nå litt offtopic! Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Heisann, har noen en peiling om hvilken annen bremsetype passer også på GT-R? Jeg tror at jeg hørte fra RX-7 eller Mitsubishi. Men har ingeting funnet i forumet her. Gr33tinx, Ruffneck Etter det jeg vet så er det fortsatt ingen bigbrake kit til gt-r'n, men det som er et godt alternativ er klosser fra Brakes Norge (ikke greenstuff,men nesten i følge dem) og org. skiver som sendes til slissing og borring. Om det har kommet noe nytt vet jeg ikke, men Crazy Tuning hadde vel noe på gang, men sist jeg sjekket hadde de kun til gtx'n. Frank O. har vel kanskje noen vise ord!! Lykke til! -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Etter det jeg vet så er det fortsatt ingen bigbrake kit til gt-r'n, men det som er et godt alternativ er klosser fra Brakes Norge (ikke greenstuff,men nesten i følge dem) og org. skiver som sendes til slissing og borring. Om det har kommet noe nytt vet jeg ikke, men Crazy Tuning hadde vel noe på gang, men sist jeg sjekket hadde de kun til gtx'n. Frank O. har vel kanskje noen vise ord!! Lykke til! -R- Hvordan er det med Lancer EVO VI bremser da? Har jo samme boltsirkel som GT-R? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hvordan er det med Lancer EVO VI bremser da? Har jo samme boltsirkel som GT-R? Boltsirkel og innpress er det samme på EVO VI som på GT-R, og skivene passer rett på. Er verre med å finne kalipper som passer. Når det gjelder "big brake kit" så har vel både wilwood og AP Racing kit til GT-R, men da på feil side av 20.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Boltsirkel og innpress er det samme på EVO VI som på GT-R, og skivene passer rett på. Er verre med å finne kalipper som passer. Når det gjelder "big brake kit" så har vel både wilwood og AP Racing kit til GT-R, men da på feil side av 20.000,- Hva med ett komplett kit til EVO VI med kalippere og alt? Passer det? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hva med ett komplett kit til EVO VI med kalippere og alt? Passer det? Såvidt eg veit så passer ikkje EVO VI kalipperene til bremsekraftforsterkeren på GT-R, for stor overflate på stemplene om eg ikkje tar heilt feil. Men sjølvsagt kan man bygge om heile bremsesystemet til EVO VI. Alt er mulig med litt fantasi og eit sveiseapparat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg