turbopuff Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er det vanskelig å få tak i understells deler til granada som. coilovers, polyurethan foringer osv????? :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er det vanskelig å få tak i understells deler til granada som. coilovers, polyurethan foringer osv????? :scared :google *ti tegn* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er det vanskelig å få tak i understells deler til granada som. coilovers, polyurethan foringer osv????? :scared fått deg bil nå eller? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 en kompis av meg har kjøpt det nå i helga :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 er det vanskelig å få tak i understells deler til granada som. coilovers, polyurethan foringer osv????? :scared ja........ Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ja........ måtte ikke du modifisere det meste selv av understellet ditt? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 måtte ikke du modifisere det meste selv av understellet ditt? Jo det stemmer, ingen hyllevarer som befinner seg på bilen min. Men så hadde jeg ekstremt høye krav til jobben det skulle gjøre og da! :) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jo det stemmer, ingen hyllevarer som befinner seg på bilen min. Men så hadde jeg ekstremt høye krav til jobben det skulle gjøre og da! :) Litt offtopic.. Men får du PM'ene mine? Du slutta plutselig å svare på de siste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Litt offtopic.. Men får du PM'ene mine? Du slutta plutselig å svare på de siste... Ja..? har svart jeg da..?! Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ja..? har svart jeg da..?! Da har det vært noe jall med forumet eller noe sånn.. For jeg har værtfall ikke fått noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 poly foringer får du komplett. uten de store traversforingene, har måtte modifisere noen selv. Coilovers tja.. ingen som vil fortelle hvordan dette gjøres, så jeg har ikke forsket på det selv. Men har hørt med AVO, de leverer deler om nødvendig. ellers om du ikke vil ha coilovers så får du justerbart senkesett(kun stivhet) fra både AVO motorsport og Spax. Bruker det siste nå. stab.stag bak har noen granada originalt så bare å lete. noe mer "understellsdeler" er vel ikke interessant om du ikke skal bygge om til racing. forsåvidt.. hva du skal bruke bilen til, om den skal stå til utstilling, eller at du har ment å bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 etter at kompisen min kjøpte granada ble jeg litt keen på det selv jeg ass men hvor mye koster det for coilovers + foringer evt dempere + fjærer blir det lettere om du bruker selholm fjærbein eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 er d muli..... skaffer alt av foringer hvis noen trenger, også dem store til bakstilling, og oppheng til forstilling i karossereri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 er d muli..... skaffer alt av foringer hvis noen trenger, også dem store til bakstilling, og oppheng til forstilling i karossereri Pris på komplett sett da? Alt av foringer i understell. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 ring glenn på 93287331 han skaffer dem :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg