Gå til innhold

Biltema felger!

Ranger emnet


Eclipse Gsx 4x4 210hp

Anbefalte innlegg

Hmm, faen ble jevlig i tvil her. Jeg har litt over 3000 til å bruke på felger, noen som har noen forslag? Det er sierra jeg har.

 

Hehe, sorry om jeg gjorde deg usikker, men det er jo litt surt å bruke 3000 oppsparte kroner på noe som kanskje ikke holder mer enn et år

 

MEN: om du er forsiktig med kjøringa passer deg for fortauskanter, hull i veien også videre, så skal du ikke se bort ifra at et sett med "billige" felger holder en stund. Jeg skal jo innrømme at jeg bruker bilene min ganske hardt og at jeg kunne vært mer forsiktig med felgene...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, faen ble jevlig i tvil her. Jeg har litt over 3000 til å bruke på felger, noen som har noen forslag? Det er sierra jeg har.

 

Har noen helt ok 15" med 3 - 4 mm igjen på dekka(195/50). ca 2000

Nå bor kanskje du litt langt unna til å gidde å kjøre til moss.

 

PM hvis int. drunk

1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger

Lyktespoilere

-------------

02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bra kvalitet på felgene hos biltema, dem ser ikke så ille ut!

 

Skal du kjøpe brukt, så kan dem være rævkjørt, så i værste fall kjøper du felger som er misbrukt, eller er heldig å får ett knall kjøp!.

 

Så det heller begge veier :)

 

Vel... Når jeg handler brukte felger så spørr jeg eieren om han kan gå god for dem om de er kantkjørt eller fått seg en bulk.... Og er man i tvil så stikker man på et verksted of setter dem på en avbalanseringsmasking og ser hvordan felgen oppfører seg. Evt leverer tilbake etterpå.

 

Men tilbake til biltema felgene....

De er faktisk ikke _SÅ_ billige med tanke på at du må handle dekk i tillegg, og 17" dekk kan fort bli dyre dersom du skal ha en skikkelig profil o.l.. Og du får mange gode felgpakker fra 8000-10000 ,-

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjøper Biltema-felger til 899,- pr stk. (7x17) og 205/40-dekk til kr. 812,- pr.stk. (som var de billigste på interdekk.no), så blir det kr. 6844 tilsammen.

Det er jo såklart billig, men jeg tror ikke jeg skal bytte ut felgene mine, akkurat. sombrero

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kjøper Biltema-felger til 899,- pr stk. (7x17) og 205/40-dekk til kr. 812,- pr.stk. (som var de billigste på interdekk.no), så blir det kr. 6844 tilsammen.

Det er jo såklart billig, men jeg tror ikke jeg skal bytte ut felgene mine, akkurat. sombrero

 

Pluss montering og avblansering...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår