Gå til innhold

Deler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Etter at min A4 ble stjålet natt til søndag så har jeg litt deler liggende som jeg naturlig nok ikke trenger:/

Rs4 front! ferdig tilpassa me gitter

Rs4 hekkskjørt

Bakrutedeksel

Azev A 8.5 x 18" m falken 225/40-18 Zr dekk! eine felgen er dessverre ødelagt men alle dekka er hele!Boltsirkel 5x112

Ko3 turbo

Har også

G60 Turbomotor me ledningsnett

Masse a4 interiørdeler!

Send mail og spør! kan hende jeg har glemt noe også!

Christian (Uten bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går den G60 motoren for?

Hvilken turbo sitter på? Er det med manifold osv? Hvor er såfall denne fra? Hva er gjort med innspruten, det er digifant ja?

Er motoren i bra stand etc?

Når man skal kaste en G60 motor i en orginal Gti 16v så er det bare ledningsnett og evt speedometer som må skiftes?

Ellers, synd å høre om bilen din..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.

Så motoren er komplett å bare å smette i bilen min etter at jeg har bytta ledningsnett og kjørecomputer osv?

For så å kaste i en ny chip og et annet eksosanlegg?

Får se hvor mye penger jeg klarer å skrape sammen, og får kjøpe den av deg OM du fortsatt selger når jeg har penger.

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Okei.

Så motoren er komplett å bare å smette i bilen min etter at jeg har bytta ledningsnett og kjørecomputer osv?

For så å kaste i en ny chip og et annet eksosanlegg?

Får se hvor mye penger jeg klarer å skrape sammen, og får kjøpe den av deg OM du fortsatt selger når jeg har penger.

Selg 16v motoren din og lån litt penger av foreldrene dine så har du G60 turbo før du veit ordet av det ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Selg 16v motoren din og lån litt penger av foreldrene dine så har du G60 turbo før du veit ordet av det ;)

Tja. Dem er jo store beundrere av min idioti bak rattet. Så når dem attpåtil må betale litt av lappen min på nytt, og litt av bota så trur jeg kanskje ikke de er så ivrige på å hjelpe meg å kjøre enda fortere? :)

Vi får uansett se hva som skjer med bilen min. Om det ikke blir ny bil av noe slag så blir det nok trim :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider