320i M-Tech, e30 forever! Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hey, lurer på om noen kan svare meg på noe. Har bestilt meg en Rieger GTS frontspoiler til min e30, 85 mod. Lurer på hvordan (helst detaljert) man setter den på... Kan jeg ta av platen under støtfangeren og feste den kun til støtfanger, grunnen til at jeg spør er at da jeg kjøpte bilden var den platen utsatt for en smell,så lakken er falt av,og den er lite pen. Håper noen kan svare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hva denne gjør i Maserati forumet, er uvisst, men den flyttes hit :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Å flytte en stylingtråd til Maseratiforumet tegn på uvitenhet og arroganse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Å flytte en stylingtråd til Maseratiforumet tegn på uvitenhet og arroganse. Nei, du misforsto meg litt. Flyttet den HIT, altså hit... til 3 Serien :P FRA Maserati... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg