320i M-Tech, e30 forever! Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hey, lurte på om noen kan svare meg på noe... Har bestilt en Rieger gts front til min e30 ,85 mod. Hvordan skal denne festes (helst detaljert), og kan jeg fjerne platen under støtfangeren og feste spoileren kun til støtfangeren ved å fjærne fangerhjørnene? Grunnen til at jeg spør er at da jeg kjpte bilen var nedre frontplate utsatt for en smell, og er lite pen..ser helst at det går an å fjerne den.. Håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Er litt arbeid, viss du skal ha det fint. Nu vet jeg ike om du fikk med feste annordning med din fanger. Det fikk ikke jeg. Jeg måtte banke inn hjørnene på den orginale fangeren til at rieger fangeren passet fint, pluss slipe av en del for å tilpasse den på sidene og i øvre front. Jeg måtte lime rieger fangeren fast til den orginale fangeren. Til det brukte jeg 2 komponent sealing som blir brukt på fly, men på den bakre fangeren prøvde jeg meg med PL400. Og det fungerte veldigt bra, men du får det aldri av uten å måtte ødelegg rieger fangeren. (Har selv bygd en bar av Merbou og glassbyggestein ved kun å bruke PL400 som bindemiddel) Det fineste er jo å bytte bak platen, men du kan jo se om nettingen kan dekke tilstrekelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 På min GTS fanger hadde jeg kun det ståljernet fra orginalfangeren bak.. Den var litt viglete, men satt greit.. Litt sica her og der ville nok hjulpet på! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i M-Tech, e30 forever! Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Takk for tips! Rart at d skal være så mye arbeid for å sette den på.. Veit ikke om det følger med noe festeanordning, får se når den kommer. Er ganske ny i faget,så det er fint med tips..;)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Viss dere tenker på den plata foran man trenger til gamle typen e30 koster denne 1500-2000 kr. Kjøper du den så blir det mye lettere å feste frontfangeren! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Trudde selv det var ganske enkelt å montere stylingen generelt, men NEI. Måtte tilpasse no inn i satan. Brukte lang tid og mye frustrasjon før æ fikk den ferdig. Du kan jo ta den enkle veien å bere sleng den på , men da får du resultat derreter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i M-Tech, e30 forever! Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ja,det er klart d er best å gjøre det ordentlig.. Er perfeksjonist når det gjelder den bilen..;) Er det den adapterplaten jeg har hørt snakk om du mener? Hvor kan denne kjøpes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 ja,det er klart d er best å gjøre det ordentlig.. Er perfeksjonist når det gjelder den bilen..;) Er det den adapterplaten jeg har hørt snakk om du mener? Hvor kan denne kjøpes? jeg vet de selger den hos street design! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg