Gå til innhold

Gutta boysn lånte grombil :D

Ranger emnet

funkes

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk prøve en RS4 i fjor sommer for en hel dag nedi jugo på ferie, og lånte en BMW M5 (98mod lignende sak) her i norge i Vinter i fjor...

Like morsomme å kjøre begge 2

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Jeg og Morten (eswting) fikk låne en Audi S4 2,7biturbo som var chippet og byttet eksos på i dag!

Ca. 340hk.... Den gikk helt greit :D :D :D

Kult at det finnes folk som låner bort slike biler til to 18 åringer!

:D :D :D :D

Hehe.. den gikk vel HELT GREIT den ja! :D

Skulle veldig gjerne prøvd en slik selv og! :)

Men hadde jeg eid en hadde jeg nok ikke lånt den bort til en 18 åring tror jeg.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi, BLÆH!

Jeg og to til fikk låne Daihatsu Cirion (også kjent under økenavnet sildekassa) med firehjulstrekk og greier på Rud.

Motoren var ikke helt som forventet, kanskje ikke så pigg som tresylindra maskiner pleier å være.

Men understellet er knakende godt. Det for over fartshumpene så skvettlappene haglet. Riktignok bånnet bakfjøringen et par ganger, men det var aldri mer påtagende enn hva en sykemelding kan rette på. Jeg var kanskje litt rar i ryggraden etterpå.

Og firehjulsdriften fungerer upåklanderlig. Tok seg frem gjorde den selv på åkre bonden tydeligvis har pløyd i fylla.

Prøv det i en Audi, da tenker jeg den faller fort i verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Audi, BLÆH!

Jeg og to til fikk låne Daihatsu Cirion (også kjent under økenavnet sildekassa) med firehjulstrekk og greier på Rud.

Motoren var ikke helt som forventet, kanskje ikke så pigg som tresylindra maskiner pleier å være.

Men understellet er knakende godt. Det for over fartshumpene så skvettlappene haglet. Riktignok bånnet bakfjøringen et par ganger, men det var aldri mer påtagende enn hva en sykemelding kan rette på. Jeg var kanskje litt rar i ryggraden etterpå.

Og firehjulsdriften fungerer upåklanderlig. Tok seg frem gjorde den selv på åkre bonden tydeligvis har pløyd i fylla.

Prøv det i en Audi, da tenker jeg den faller fort i verdi.

lol lol lol lol lol

hahahhaha... du verden... ble varm gitt... lo godt nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Jeg og Morten (eswting) fikk låne en Audi S4 2,7biturbo som var chippet og byttet eksos på i dag!

Ca. 340hk.... Den gikk helt greit :D :D :D

Kult at det finnes folk som låner bort slike biler til to 18 åringer!

:D :D :D :D

Jeg lånte en RS4 like etter at den ble lansert, det var også ganske morsomt.

Men det er enkelte svinger på E18 mellom Arendal og Grimstad som er for brå til å ta i 250.. Snuten kom for å ta oss også :)

Forresten.. dem som sier at RS4 er så jævlig understyrt.. Skru av ESPen, og kjør HARDT, det er fullt mulig å få baken til å slippe i langt over 200..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Men det er enkelte svinger på E18 mellom Arendal og Grimstad som er for brå til å ta i 250.. Snuten kom for å ta oss også :)

Forresten.. dem som sier at RS4 er så jævlig understyrt.. Skru av ESPen, og kjør HARDT, det er fullt mulig å få baken til å slippe i langt over 200..

Forsjellen er at du aldri har kjørt en slik bil over 150, ikke har du hatt pruken etter deg og heller har du ike breislædda noen sted med den....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

lol lol lol lol lol

hahahhaha... du verden... ble varm gitt... lo godt nå :D

Måtte da bidra med noe jeg og. Ettersom jeg ikke har personlige erfaringer med Audi biturbo, er sildekassa det mest nærliggende sammenlikningsgrunnlaget jeg har for øyeblikket.

Fin avatar du har fått deg, forresten. Er det du som er avbildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Husker at jeg møtte en svart a4/s4/rs4 utenfor arendal mens den holdt på å kjøre forbi en bil på høyre side på et avkjøringsfelt. Høres det kjent ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider