funkes Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Jeg og Morten (eswting) fikk låne en Audi S4 2,7biturbo som var chippet og byttet eksos på i dag! Ca. 340hk.... Den gikk helt greit :D :D :D Kult at det finnes folk som låner bort slike biler til to 18 åringer! :D :D :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 gal mann! :rolleyes: :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Fikk prøve en RS4 i fjor sommer for en hel dag nedi jugo på ferie, og lånte en BMW M5 (98mod lignende sak) her i norge i Vinter i fjor... Like morsomme å kjøre begge 2 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Det hender at jeg får lov av wang911 kjøre Duploen til samboern hans. 50Hk dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Orb.Net Det hender at jeg får lov av wang911 kjøre Duploen til samboern hans. 50Hk dere. Næææ.... heldiggrisen... får bare lov til å sitte på med "råskinnet" til Lupob0y jeg... men det er tross alt en "GT" da ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Pss.. hører jeg dissing? Jeg eier dere alle.. på gata og på bane!:D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by LupoB0Y Pss.. hører jeg dissing? Jeg eier dere alle.. på gata og på bane!:D Neida, faktisk er både wang911 og jeg enig i at Duploen er bedre å kjøre enn forrige generasjon Polo. Rart men sant. Kunne tenkt meg en Duplo 3l å kjøre på jobb med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by LupoB0Y Jeg eier dere alle.. på gata og på bane!:D Hmmm.. Vi må ta en prat til sommeren. :rolleyes: Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by funkes Jeg og Morten (eswting) fikk låne en Audi S4 2,7biturbo som var chippet og byttet eksos på i dag! Ca. 340hk.... Den gikk helt greit :D :D :D Kult at det finnes folk som låner bort slike biler til to 18 åringer! :D :D :D :D Hehe.. den gikk vel HELT GREIT den ja! :D Skulle veldig gjerne prøvd en slik selv og! :) Men hadde jeg eid en hadde jeg nok ikke lånt den bort til en 18 åring tror jeg.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Audi, BLÆH! Jeg og to til fikk låne Daihatsu Cirion (også kjent under økenavnet sildekassa) med firehjulstrekk og greier på Rud. Motoren var ikke helt som forventet, kanskje ikke så pigg som tresylindra maskiner pleier å være. Men understellet er knakende godt. Det for over fartshumpene så skvettlappene haglet. Riktignok bånnet bakfjøringen et par ganger, men det var aldri mer påtagende enn hva en sykemelding kan rette på. Jeg var kanskje litt rar i ryggraden etterpå. Og firehjulsdriften fungerer upåklanderlig. Tok seg frem gjorde den selv på åkre bonden tydeligvis har pløyd i fylla. Prøv det i en Audi, da tenker jeg den faller fort i verdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Audi, BLÆH! Jeg og to til fikk låne Daihatsu Cirion (også kjent under økenavnet sildekassa) med firehjulstrekk og greier på Rud. Motoren var ikke helt som forventet, kanskje ikke så pigg som tresylindra maskiner pleier å være. Men understellet er knakende godt. Det for over fartshumpene så skvettlappene haglet. Riktignok bånnet bakfjøringen et par ganger, men det var aldri mer påtagende enn hva en sykemelding kan rette på. Jeg var kanskje litt rar i ryggraden etterpå. Og firehjulsdriften fungerer upåklanderlig. Tok seg frem gjorde den selv på åkre bonden tydeligvis har pløyd i fylla. Prøv det i en Audi, da tenker jeg den faller fort i verdi. lol lol lol lol lol hahahhaha... du verden... ble varm gitt... lo godt nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by funkes Jeg og Morten (eswting) fikk låne en Audi S4 2,7biturbo som var chippet og byttet eksos på i dag! Ca. 340hk.... Den gikk helt greit :D :D :D Kult at det finnes folk som låner bort slike biler til to 18 åringer! :D :D :D :D Jeg lånte en RS4 like etter at den ble lansert, det var også ganske morsomt. Men det er enkelte svinger på E18 mellom Arendal og Grimstad som er for brå til å ta i 250.. Snuten kom for å ta oss også :) Forresten.. dem som sier at RS4 er så jævlig understyrt.. Skru av ESPen, og kjør HARDT, det er fullt mulig å få baken til å slippe i langt over 200.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Ascona Jeg lånte en RS4 like etter at den ble lansert, det var også ganske morsomt. Men det er enkelte svinger på E18 mellom Arendal og Grimstad som er for brå til å ta i 250.. Snuten kom for å ta oss også :) Forresten.. dem som sier at RS4 er så jævlig understyrt.. Skru av ESPen, og kjør HARDT, det er fullt mulig å få baken til å slippe i langt over 200.. Forsjellen er at du aldri har kjørt en slik bil over 150, ikke har du hatt pruken etter deg og heller har du ike breislædda noen sted med den.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by MrHappy lol lol lol lol lol hahahhaha... du verden... ble varm gitt... lo godt nå :D Måtte da bidra med noe jeg og. Ettersom jeg ikke har personlige erfaringer med Audi biturbo, er sildekassa det mest nærliggende sammenlikningsgrunnlaget jeg har for øyeblikket. Fin avatar du har fått deg, forresten. Er det du som er avbildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Ascona Jeg lånte en RS4 like etter at den ble lansert, det var også ganske morsomt. Men det er enkelte svinger på E18 mellom Arendal og Grimstad som er for brå til å ta i 250.. Snuten kom for å ta oss også :) Forresten.. dem som sier at RS4 er så jævlig understyrt.. Skru av ESPen, og kjør HARDT, det er fullt mulig å få baken til å slippe i langt over 200.. Husker at jeg møtte en svart a4/s4/rs4 utenfor arendal mens den holdt på å kjøre forbi en bil på høyre side på et avkjøringsfelt. Høres det kjent ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg