Gå til innhold

Gutta boysn lånte grombil :D

Ranger emnet

funkes

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Orb.Net

Husker at jeg møtte en svart a4/s4/rs4 utenfor arendal mens den holdt på å kjøre forbi en bil på høyre side på et avkjøringsfelt. Høres det kjent ut?

Det var ikke da ihvertfall, men en svart RS4 på hvite skilter? Kan ha vært bilen til en jeg hadde som sjef en stund, jeg har grisekjørt realt i den og :)

Den jeg kjørte først var RS blå, på grøna plåt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg tror han som satt på med meg er uenig i det du skriver her.

mhm er han sikkert--

akkurat som jeg er uenig med piss preiket ditt

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Måtte da bidra med noe jeg og. Ettersom jeg ikke har personlige erfaringer med Audi biturbo, er sildekassa det mest nærliggende sammenlikningsgrunnlaget jeg har for øyeblikket.

Fin avatar du har fått deg, forresten. Er det du som er avbildet?

Ja det er meg.... :D

men dette er skikkelig off topic..... sorry folkens... :)

Back til tåpic... igjen... hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. dem som sier at RS4 er så jævlig understyrt.. Skru av ESPen, og kjør HARDT, det er fullt mulig å få baken til å slippe i langt over 200..

Så du har kjørt RS4 med sladd i langt over 200?

HAHAHA.. Sprøyt. Det tillater jeg meg å TVILE på.

bullshit

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Så du har kjørt RS4 med sladd i langt over 200?

HAHAHA.. Sprøyt. Det tillater jeg meg å TVILE på.

bullshit

Vel, jeg har gjort det, om du tror på det eller ikke driter jeg ærlig talt i.

Og nei, det var IKKE meningen å få sladd, men jeg fikk det, da jeg kom alt for fort inn mot en sving, og urutinert som jeg var reagerte jeg helt feil, og fikk sladd, bare flaks gjorde at jeg holdt meg på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har gjort det, om du tror på det eller ikke driter jeg ærlig talt i.

Og nei, det var IKKE meningen å få sladd, men jeg fikk det, da jeg kom alt for fort inn mot en sving, og urutinert som jeg var reagerte jeg helt feil, og fikk sladd, bare flaks gjorde at jeg holdt meg på veien.

At du kjørte for fort og dreit deg ut, det kan jeg tro på, men du fremstiller det som om du lå og driftet i 250 med snuten etter deg.

Det er vel sikkert meningen og. :)

Hadde du sagt at du var for uerfaren og kjørte for fort, hadde jeg trodd deg.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

At du kjørte for fort og dreit deg ut, det kan jeg tro på, men du fremstiller det som om du lå og driftet i 250 med snuten etter deg.

Det er vel sikkert meningen og. :)

Hadde du sagt at du var for uerfaren og kjørte for fort, hadde jeg trodd deg.

Snuten hadde ikke kommet enda da..

De kom etter at vi hadde kjørt den samme strekningen frem og tilbake i 3-4 timer..

Vi kom over en bakketopp i 250 omtrent, og så 2 biler i bunn av bakken, bakerst en nissan Cherry, foran den en Primera..

Jeg trenger vel ikke å si at de svartkledde som stod ved sidenav Cherryen fikk dårlig tid, og kasta seg inn i Primeran istedet?

Selvsagt var vi laaaangt borte før de hadde kommet seg opp i fart, og kjørte da tilbake til der resten av folka var og drakk..

Jeg synes det var fint at jeg var fyllesjuk den dagen, så jeg droppa å drikke den lørdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuten hadde ikke kommet enda da..

De kom etter at vi hadde kjørt den samme strekningen frem og tilbake i 3-4 timer..

Vi kom over en bakketopp i 250 omtrent, og så 2 biler i bunn av bakken, bakerst en nissan Cherry, foran den en Primera..

Jeg trenger vel ikke å si at de svartkledde som stod ved sidenav Cherryen fikk dårlig tid, og kasta seg inn i Primeran istedet?

Selvsagt var vi laaaangt borte før de hadde kommet seg opp i fart, og kjørte da tilbake til der resten av folka var og drakk..

Jeg synes det var fint at jeg var fyllesjuk den dagen, så jeg droppa å drikke den lørdagen :)

Hadde de funnet deg hadde du nok blitt tatt for fyllekjøring :)

Er ikke lov å drikke alkohol på seks timer hvis man havner i en trafikk situasjon der man kommer i kontakt med politiet i ettertid eller det er skjendig grunn til å tro at man kan komme i kontakt med politiet.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Hadde de funnet deg hadde du nok blitt tatt for fyllekjøring :)

Er ikke lov å drikke alkohol på seks timer hvis man havner i en trafikk situasjon der man kommer i kontakt med politiet i ettertid eller det er skjendig grunn til å tro at man kan komme i kontakt med politiet.

Nei, de hadde ikke tatt meg for fyllekjøring, jeg drakk som sagt ikke den lørdagen det er snakk om.

Uansett hadde det vært vanskelig å bevise hvem av ca 25 pers som kjørte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider