Gå til innhold

Anlegg i 850

Ranger emnet

Braten1

Anbefalte innlegg

Låner en link ifra deg Alex-850 : http://www.volvospeed.com/obd2/subinstall1.htm

Står iallefal litt om hvordan man kan dra kabler.

Jeg holder på med akkurat det samme selv for tia. Har et flunka nytt anlegg liggende, som jeg tenker å montere i nærmeste framtid. Monterte Infinity 6x9 høytalere i hatthylla nettopp. Det va ikke bare bare! Nesten et par dagers jobb! :) Må fjærne en del av blekket for å få plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å uploade bilder til forumet? da kunne jeg lagt ut noen bilder jeg har på pcen, så kansje du hadde fått noen ideer...

Mvh

Alex

ta og søk litt rund etter image sider der du kan laste opp bilder, da kan du kopiere bilder ut her, viss ikke kan du jo maile meg på braten1@hotmail.com

-1992 Volvo 850®(Prosjektbil)

-1992 Volvo 740 (Oppussing/Intekskilde)

X1992 Volvo 850 GLT(Hugget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg registrert meg hos bildebøtta.com og slenger ut noen bilstereo-bilder jeg har funnet på internet.

Det er sikkert brudd på alt som er av opphavsrettigheter men det får gå..

Hvis noen ser sin bil på bildene og ikke vil ha den der så bare si ifra så skal jeg selvfølgelig fjerne bildet...

Har flere bilder (visst noen vil se mere) og men mest av anlegg i 855..

Enjoy!

IMG_0632.jpg

IMG_0633.jpg

ljudbygge1.jpg

traffar_elmia064.jpg

baslada.jpg

hachi1.jpg

hachi2.jpg

hachi5.jpg

RACK5.jpg

ljud_kicker05.jpg

ljud_kicker16.jpg

ljud_kicker14.jpg

ljud_kicker_skidlucka.jpg

img409274c54c901.jpg

Er det noen som vet hvor man får tak i disse baklyktene? (liten basser da :scared )

Mvh

Alex

-1995 Volvo 850

-1979 Volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for bildene, ga meg mange ideer, serlig dørtrekka foran på den med rockford, har planer om et frontsett fra focal's k2 serie, pioneer 8600 eller 9600 spiller, cadence digital 2kanaler og digital monoblokk, men er usikker på subber, noen som ambefaler noe?

-1992 Volvo 850®(Prosjektbil)

-1992 Volvo 740 (Oppussing/Intekskilde)

X1992 Volvo 850 GLT(Hugget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider