le0n Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Prøver og kjøpe meg felger av en som bor i nord trøndelag her.. Problemet er at jeg ikke er helt inni hvordan posten sender slikt! Bruker de linjegods da i så fall? Skal ha de til hordaland, hvor mye sånn ca vil dette koste og frakte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Ring og spør. Linjegods, Tollpost, Posten osv. Vet at Linjegods liker best å levere på en bensinstasjon el. på dagtid, fordi de da er sikre på å treffe noen. Bruk derfor ikke din privatadresse når du bestiller. Jobbadresse eller den lokale bensinstasjonen er best. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Oki, jeg fikk pakka mi på døra jeg. De ringer deg opp på forhånd for å spørre om det passer så om du ikke er hjemme så er det jo kjekt å gjøre en deal med en lokal bensinstasjon e.l Tror ikke det var så innmari dyrt. Par hundringser. Pakka var 69 kg by the way.. Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Jeg sendte en bakfanger til stavanger den veide 8kg og det kom på 226kr mener jeg og huske, men det var som postoppkrav, er litt dyrere det... Vet norgespakke er billigere, men om du får sendt så store pakker vet jeg ikke... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Nor-Cargo kan helt klart anbefales. frakter fra dør til dør hvis du vil... "greie" priser også..fikk frakta en støtfanger fra Sandefjord til Surnadal (på Møre). Kosta 400kr. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg