Hole Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Legger ut mitt forsøk på :disco i bilen. Komponenter som skal inn i bilen: Spiller: Alpine CDA-9835R Høyttalere: JBL Power 5,25" komponent sett og 6,5 koaxial. Forsterker 1: JBL Power PX300.4 Sub: JBL Power P1220E 12" Forsterker 2: JBL Power PX600.2 Skal også inn en slik Pylepakke med skjerm og DVD, muligens en skjerm til meg fremme også. Dempet bagasjerom med asfaltmatter Case closed Her fester vi bunnen sånn at hele oppsettet står mest mulig fast. Her er forsterkerene plassert og festet slik det skal være Skjerm med :titties: på. Har nå lagt tre lag glassfiber på ene lokket, og begynner i morra med det andre. En bedre vinkel av høyttalerplasseringa. Nå blir det en del sparkling og pussing fremover og forhåpentligvis ett bra resultat :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Heisann! Flott prosjekt! Dette likte jeg! Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ser bra ut dette :) Rent og pent oppsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Stilig prosjekt... Skal bli spennende å se resultatet Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ser bra ut det der ;) Skal du ha en sånn 7" skjerm foran også? Ville heller hatt den i dash'n enn bak der men :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Takker :) Har nettopp lagt ett lag med glassfiber, og begynner nå med lag 2 og 3. Og ja, det blir nok en skjerm fremme også, den bak er bare for show. Ble så nakent mellom sub og seterygg, så da ble det skjerm :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goonzday Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Strøkent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Ville greier du har der!! Bare lurer, hvordan skifter du dempere nå? Fungerer det som et lokk som du kan ta av? Strakk du et laken over/rundt før du støpte? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 grymt, henger meg på her jeg :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hvor mye sånn ca brukte du på BB/Dynamat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Svessa: Det blir laget som to lokk som kan taes av for skifte av f.eks. dempere. Hvor mye sånn ca brukte du på BB/Dynamat? Vet ikke, det er hverken BB eller Dynamat, vet faktisk ikke hva det er, det bare stod på lageret i butikken jeg driver. Ble ferdig i går med alle tre laga på fiberen, i dag holder jeg på å skjære vekk det som stikker utenfor kanter osv. Må også finne en fin løsning rundt subben for å skjule skruene til subben. Var meningen lokket skulle ligge helt inntil subben, men fant ut at det blir umulig å få ut lokket når subben står der. Har planlagt en stål eller alu list over skjøyten på lokket, så da blir det sikkert en ring i samme greiene rundt subben. Vi får se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 :scared Det er 1 stk.bad ass stereo du har der ja! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Strakk du et laken over/rundt før du støpte?Hvis du ser på det bildet litt lenger opp i tråden med begge lokka på, der det ene er med fiber på og det andre er blått. Det blå er høyttalergrill-stoff som er stiftet strekt og stiftet fast, og så penslet med polyester. Etter det er det bare å kjøre på med fiber. Da er jeg ferdig med glassfiberen på andre sida også, har brukt dagen i dag til å skjære vekk fiber som stikker ut på uønskede steder. En liten smakebit: Sett forfra: Gleder meg som en unge til dette blir ferdig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deeps Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ditte blir pent .. men hvor mange watt er subben på ? ps: bare behold cd:D .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 .. men hvor mange watt er subben på ? Bare en liten kommentar: En bass kan ikke være på noen som helst watt. Den kan tåle en viss mengde effekt kontinuerlig og en viss mengde i korte seanser, men kan ikke være på noe som helst. Og hvorfor er det egentlig viktig hvor mye en bass tåler, er det ikke viktigere hvordan bassen låter? mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg