Ideal Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Har et rc-karosseri som han skulle ha, men har rota bort adressen hans. Han har betalt for det og alt, men jeg har rota bort adressen hans. Har prøvd å sende han PM, men han har ikke svart på den. Er det noen som kjenner han? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Jada. Har sendt PM ;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Mr. Bollocks Jada. Har sendt PM ;) Kjenner du han? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by Jonte Kjenner du han? Jeg tror han bare later som :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by Jonte Kjenner du han? Her tror jeg motoren går men det er ingen som er bak rattet gitt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by MrHappy Her tror jeg motoren går men det er ingen som er bak rattet gitt :rolleyes: Du har rett. Motoren går greit nå. Men, jeg er enda ikke bak rattet! ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by Jonte Kjenner du han? Har en viss peiling på hvem han er ja!!!:D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg