Islanwind Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Høgre nærlyset på vectraen tok kveld her en dag... Langlys fungerer.. Noen som har vert borti det samme...? SOm har forslag til kor det kan vere feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 skifte pære? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Sikringen eller noe galt med bryteren. fungerer kjørelysa da? Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 så du trur ikkje eg har sjekka pæra? så enkelt er det ikke.. Fins det sikring som går kun til nærlyset da? er jo bare på høgre side det er gått.. og langlyset fungerer... er tre ledninger tilknytta pæra.. hvor går de forskjellige.. jord, pluss..? og er det bare to av de som har med nærlys/kjørelys å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Den ene pinnen er felles minus for de to glødetrådene i pæren. De to andre er tipluss, og hver sin tråd, nær og fjernlys. Om du ser i dekselet til sikringsboksen din, så er det bilde av hva de forskjellige sikringene er til. Nærlyset skal være avbildet med en lykt (minner om de gamle sykkellyktene) med streker som skrår nedover foran \\\. Tipper det også står en 'R' der. Sikringen er trolig rød, og på 10 ampere. Du ser lett om den er røket:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Okey.. Den sikringen var det første eg sjekka.. Den var frisk... Men etter det eg har fått med meg så er det plussen til nærlyset som er fucka.. siden langlys funker,og de har felles minus? De pluss ledningene, hvor går de til egentlig...? hvor er de kobla til pluss? Den ene pinnen er felles minus for de to glødetrådene i pæren.De to andre er tipluss, og hver sin tråd, nær og fjernlys. Om du ser i dekselet til sikringsboksen din, så er det bilde av hva de forskjellige sikringene er til. Nærlyset skal være avbildet med en lykt (minner om de gamle sykkellyktene) med streker som skrår nedover foran \\\. Tipper det også står en 'R' der. Sikringen er trolig rød, og på 10 ampere. Du ser lett om den er røket:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg