Gå til innhold

Veibil.no treff - Jæren 24 - 26 juni

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjørte fra kristiansand klokka 7, og var der borte i halv 11 tiden.. blåste jo fan som orkan! og sanden virvla alle veier.. reiste til nærbø og besøkte pekin takaaway!! haha, og var tilbake etter en time,og fikk med breisladden!! Bakken ladet lenge til hovda fikk ut ræva på r32'en sin.. hehe..

Blåser det neste gang,reiser jeg ikke nesten 4 timer hver vei for dette nei!!! og kenneth moen som var lovet med drifting,ble det heller ikke noe av..lukter nesten svindel.. :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro med sand?

Vei.jpg

:D

ja, ikke sant.. keg sto bak bilen der i 20 minutter og måtte spinne meg over en liten jord voll for å komme meg ut.. hehe..

satt på "haugen" under breisladden, og en i volvo dro helt ut på sanden.. var vel bil nummer 3 eller 4.. fy faen.. alle var fulle av sand i ører,øyne og munnen, for ikke å snakke om resten av kroppen :fuckme2: skulle hatt et liknende treff,bare en bedre lokalisering.. reve har jo sjø på begge sider.. dømt til å blåse orkan med vind i kastene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eg heime igjen etter tre dager med masse bra kjøring og mye kjekke folk. Søndagen var i grunnen best med hensyn til været og eg er svidd i ansiktet etter sola. Tøft å se Jim ratte Dodge RTen som en helt utpå på lørdag. Dårlig an Kenneth Moen å melde avbud på torsdagen, for eg skulle og likt å sett han kjøre.

Men neste år skal eg ha bil å kjøre med selv, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider