Volvoturbo240 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg bygde hylla i 21mm mdf.. Heva den slik at den ligger plant med toppen av setteryggen og helt opp til ruta i bakkant.... sån: http://ovlov.no/gallery/album02/PIC_0008 Så lagde jeg ei plate som jeg skrudde fast på den plata igjen.. Disse med hul til 6x9... http://ovlov.no/gallery/album02/PIC_0007 Edit: hehe, legg merke til capsen...! :) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hei, Hattehylla mi ligger bare "i klemm" for å si det slik.. Mellom seteryggen og bak mot vinduet.. Den er heva ganske mye, for magnetene på 6x9 tar ned i kassa.. Sikkert samme som med deg. Her har du noen bilder du kan se litt på: En annen lur ting, vis du ikke får den til å hvile slik som min gjør, så kan du montere 2 "bjelker" under på hver ytterkant av hylla.. Slik den ligger på dem. Slik som dette: Håper du forsto den bra tegninga mi:D Og at det kunne være litt til hjelp. Mvh. Fredrik Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Eg tok stikksaga og skjerte hull i hattehylla og skrudde 6x9ene rett i stålet Men då kommer jo probleme med subkasse under då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 AlpejoHn: Har du ikke på fontene på 6x9`erne....?? Er ikke mellomtone å diskant festa i et stag som går igjennom bassen din?? Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 AlpejoHn: Har du ikke på fontene på 6x9`erne....?? Er ikke mellomtone å diskant festa i et stag som går igjennom bassen din?? Hva mener du med fontene ? Gitteret du mener ? Det får jeg ikke plass til fordi "rullen" til sjausi gardina er i vegen.. Og ja dem sitter på en stag eller en stolpe eller hva du vil kalle det igjennom bassen :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hva mener du med fontene ? Gitteret du mener ? Det får jeg ikke plass til fordi "rullen" til sjausi gardina er i vegen.. Og ja dem sitter på en stag eller en stolpe eller hva du vil kalle det igjennom bassen :) Da er det vel ei glippe i mellom staget og pappen i bassen?? Hvis det faller 1 liten stein eller liggnende nedi dær så er bassen færdig... Steinen trenger ikke være større en 1 mm i diameter! Den vil legge seg mellom magneten og spola... Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Da er det vel ei glippe i mellom staget og pappen i bassen?? Hvis det faller 1 liten stein eller liggnende nedi dær så er bassen færdig... Steinen trenger ikke være større en 1 mm i diameter! Den vil legge seg mellom magneten og spola... Veit.. eller at bak ruta knuser og det detter glass bråt neri.. hehe.. Men var tenkt å prøve å få den på da.. ser sikkert litt finere ut også.. Men det er så snyd farge på dem :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Slenger bare inn bilde av min hatt hylle har bare "klemt" den fast som han lengere opp også har gjort.. sitter godt fast. er 2stk 6x9" høytalere og en 10" ... btw. det stygge trekke på forstolene er borte! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 fint :) Channah: vi må prøve få til dette :) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 btw. det stygge trekke på forstolene er borte! :p til salgs??? hehe, neida.. jeg hadde noe lignende hattehylle før, med 10" i midten! edit: grillen er ikke bare for å beskytte mot støv, men også solskinn. samt: husk å skru ting SKIKKELIG fast! ved kollisjon, får ting rimelig mye kraft! man kan daue av ting som ligger løst i hattehyllen, når man kolliderer. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Sorry for OT, men Volvoturbo240: HVOR har du fått tak i den capsen..??? Har de den på Volvo..??? Sånn skal jeg ha..!!! Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Sorry for OT, men Volvoturbo240: HVOR har du fått tak i den capsen..??? Har de den på Volvo..??? Sånn skal jeg ha..!!! Den har jeg kjøpt sån marked greier hær i trondheim... Ska kjøpe en til hvis jeg finner den igjen...! En til hatthylla å en til å bruke.... :) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Sorry for OT, men Volvoturbo240: HVOR har du fått tak i den capsen..??? Har de den på Volvo..??? Sånn skal jeg ha..!!! det der er standardvare hos sånne tvilsomme gateselgere som strømmer til nå i sommerværet og står med de innbydende(?) bodene sine på torg og plasser rundtom :p se etter noe sånt tull i festivaltider, lørdager osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 det der er standardvare hos sånne tvilsomme gateselgere som strømmer til nå i sommerværet og står med de innbydende(?) bodene sine på torg og plasser rundtom :p se etter noe sånt tull i festivaltider, lørdager osv.. Jeg fant min VOLVO caps da det sist var Stryne messe :) Jeg spurte hva den kosta, så sa han 120 kr, så bjynte han å pakke den til meg akkorat som jeg sa at jeg skulle ha den, noe jeg ikke gjorde :rolleyes: Og den var litt billigere inne i hallen der det OGSÅ var selgere.. Han stod ute.. hehe Men har den på hylla jeg også :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 ses på strynemessa i år da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg