AlpejoHn Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 ses på strynemessa i år da ;) Hehe ;) Den er grei:D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 noen er som har bygd opp hatthylla i en 240? evt hvordan?6x9 mine stikke så langt ned at jeg må gjøre d for å få plass til sub kassa rett under i bagasjerommet. noen som har noen tips og bilder? Mvh Ann-Cathrin jeg lagde dette i påsken som var nå, og jeg har målene du trenger for å lage det også.. har en plate hvor det er markert på.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Tar opp en gammel tråd jeg! Ei vennine av meg som gikk trearbeid på V.G. Lagde den her til meg, Har solgt volvo'n, men kunne ikke selge med den her! Perfekt lagd til alle kanter, inkludert bakrute, med riktig koning, så lagde aldri noen hull i orginal hatt hylla, bare "lå" oppå. Syns resultate er ganske bra! Her ligger den i bilen, har desverre ikke noe flere bilder av den derfra, Bilde av den sånn den er hjemme hos meg, med lyset på, og blitz på kamera. Bilde uten blitz, med lys på. Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 drit tøff den dær!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 det selges ringer for å sette under 6*9 høytalere i enkelt bilstereobutikker. fås i forskjellige høyder, ferdig kledd. enkelt å greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 det selges ringer for å sette under 6*9 høytalere i enkelt bilstereobutikker. fås i forskjellige høyder, ferdig kledd. enkelt å greit Det kan ha en tendens til og se litt jala ut :ass Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg