illusion Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Det blir Gatebiltreff på Heiane, Stord Den 12.06.05. Plakaten Meir info på Stordgatebilklubb.com Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth_88 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 kommer det mange biler på det treffet tro?? skal der med noen kompiser. kjøre ford sierra rs Cosworth med :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 er det strømm der? eller må jeg ta med primus? tenkte på hvis jg skal ha noe mat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Er det noen kule biler på Stord da? :rolleyes: Hadde jo vore interessant å tatt turen opp.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 kommer det mange biler på det treffet tro??skal der med noen kompiser. kjøre ford sierra rs Cosworth med :naaaws Kommer ein go gjeng fra Stord, Bergen, Haugesund, stavanger, Voss, Bømlo og Fitjar vertfall.. :) Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Jeg kommer hvis jeg får noen med meg. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Er det noen kule biler på Stord da? :rolleyes: Hadde jo vore interessant å tatt turen opp.. Er no ein del kule biler her ja.. Ja må bare komma.. :) Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Tar nok turen nedover hvis været blir bra tenker eg :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Eg kommer.. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec-s snart TURBO Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 er det strømm der? eller må jeg ta med primus? tenkte på hvis jg skal ha noe mat! Vi har strøm men vi selger pølser og brus faktisk sjokoladekake og :) kebab sjappe på standet er det også 150 meter fra stande er det en hydrotexstasjon også sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Kommer en god gjeng fra www.bergen-gatebilklubb.com også!!! Personlig håper jeg å kunne stille med Volvoen min, hvis ikke blir det Mondeoen!!! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicole(SGK) Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Litt info før den store dagen Ja no er det snart treff dere! Innkjøringa for utstillingsbiler begynner fra kl 11 til kl 13. Inngangs billeten blir 100 kr for bil m/sjåfør og 50 kr for publikum. Da blir litt forskjellig stand,show og salg av mat og drikke. Og ikke minst maaaaange feite premieringer :win , 10 stk for beste bil,1 stk best mc og 1 stk råeste motorlyd! Det blir og forskjellige publikums premiering(blir trekt på stemmesedlene) der Topp premien er 4 stk nye bfgoodrich profiler G dekk fra 13"til 18" størrelse(valgfritt) som er levert av Stord dekkservice igjennom michelin. Eller så blir det trekt ut litt forskjellig bilutstyr. Det blir og billig salg av capser og t-skirts, så det gjelder å komme tidlig!!!! Så puss gliset og ta med kompisene, for dette blir knall gøy!!! http://www.stordgatebilklubb.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Litt info før den store dagen Ja no er det snart treff dere! Innkjøringa for utstillingsbiler begynner fra kl 11 til kl 13. Inngangs billeten blir 100 kr for bil m/sjåfør og 50 kr for publikum. Da blir litt forskjellig stand,show og salg av mat og drikke. Og ikke minst maaaaange feite premieringer :win , 10 stk for beste bil,1 stk best mc og 1 stk råeste motorlyd! Det blir og forskjellige publikums premiering(blir trekt på stemmesedlene) der Topp premien er 4 stk nye bfgoodrich profiler G dekk fra 13"til 18" størrelse(valgfritt) som er levert av Stord dekkservice igjennom michelin. Eller så blir det trekt ut litt forskjellig bilutstyr. Det blir og billig salg av capser og t-skirts, så det gjelder å komme tidlig!!!! Så puss gliset og ta med kompisene, for dette blir knall gøy!!! http://www.stordgatebilklubb.com Ser selve treffet begynner kl 13, men hvor lenge har dere tenkte å holde det gående? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicole(SGK) Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 me ska holda på til kl 16:00 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 hvordan gikk det a? bilder/film?!? Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg