Gå til innhold

Min E30 325i

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

325i med enkelt utblås bak? 320i potte som står på eller no heimspikra?? 325i ble levert originalt med 2 rør ut bak.

hjemme snekra dritt..rett og slett doh

skal slenge på effektanlegg nå, hvem får jeg mest effekt, og best lyd ut av?

Simons har en digg lyd, blir det noe effekt ut av den? :naaaws

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å lese vrtx... står jo klart at den er ombygd fra 320i jo :rolleyes:

Den var pen, og 18k for en bil med 80 000 var billig! Jeg regner med at du ikke kjøpte den på internett!

Kjøpte den av søsken barnet til kammeraten min, ikke noe tull med han..

Han er 20 år og har hatt 6 stk E30 Bmwer(også 3 cossier da, men de snakker vi ikke om her :P ) så han kan det han driver med.

Han har blant annet hatt en Kawa grønn BMW 325 i med Hvite Racing felger, gikk visst "greit" nok, er vel ikke noen her som har noen bilder av den?Han skryter fælt av den se.. sombrero

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fresh bil:D

rå styling, men fiks en ny potte fort!! den du har er en skam;)

er den senka 60/40? og er de baklyktene hjemmesota??

btw, er ganske mye jobb å sette på M3 bredding, men du fikser det nok:)

60/40 ja, er litt mye nå, fangeren subber nedi til tider på vanlig vei(selvom bilen er stiv og ingen sitter på)så det blir vel noen lav profil dekker + 17" felger snart.. notin

Jeg går lærling som plate og sveise arbeider, så det burde ikke bli noe veldig stort problem å få på M3 bredde kitet :)

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60/40 ja, er litt mye nå, fangeren subber nedi til tider på vanlig vei(selvom bilen er stiv og ingen sitter på)

Jeg går lærling som plate og sveise arbeider, så det burde ikke bli noe veldig stort problem å få på M3 bredde kitet :)

oki:)

ønsker deg lykke til videre med prosjekt "m3 bredding":)

jeg følger med vertfall:D

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider