FK_Bimmer Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 simoni racing "new car sent" er den beste koster 100,- så fester du den på "vifta" i dashbordet slik at når du skrur på den så blåser den luft in i den simoni racing tingen slik at en propell går rundt å sprer go lokta rundt i hele bilen ;) + den er i Carbon fiber! sjefs... kjøpte den hos caprizone tuning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 100,- for en duft oppvekker ? Sinnsykt! hehe. nei! da blirre wunderbaum ja. persika vanilje som er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by TG1 JAAA! Persika er den desidert beste! :D :D Endelig noen som har skjønt det :D :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Jonte Oversikt over alle forskjellige wunderbaumer som finnes. Ellers andre fancye artikler som Wunderbaum Caps, T-skjorte osv. Wunderbaum Lillegud skulle bestille en av hver wunderbaum og 1 caps. Så om dere slenger dere med, så kan dere dele på porto'n! :D :D :D :D hehe.. er du morsom eller ?? tror ikke jeg skal ha noe wunderbaum i bilen min !! men en sånn ceps som det så fint heter hadde vært toppen av lykke ! :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 De hadde ikke baumen jeg har der da!!! Den ble spesiallaget til Power Big Meet i vesterås i fjor! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 New Car scent er best...den blå Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by Air 63 Kjipt at det ikke finnes wunderbaum med flammer på.. ikke at jeg er no fan av wunderbaum, men de har jo det på www.wunderbaum.se siden :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Wunderbaum er for folk som er for late til å holde bilen ren innvendig. Inni en bil skal det helst ikke lukte noe som helst.. Kjøpte en gang en bil som det hadde vært Wunderbaum i, og det var en h****** jobb å vaske ut den lukta.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Pappan min har mango wunderbaum i bilen. Lurer på hvordan Sport wunderbaumen lukter?? Svette? Men forresten.. til alle.. IKKE KJØP WUNDERBAUM PÅ EUROPRIS!! Den blå lukter bleier.... (fant ut det når jeg og en kamerat åpna alle wunderbaumene i butikken for å kjenne hvordan de lukta.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Har selv en gul "bouquet" og er stolt av det!!!! :D Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Wundiz i nyvaska bil er sjarmen det gitt!! ....bare du sørger for å ikke henge den i speilet... og kaste de/den gamle da du har ny... Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Skjekk denna.. Fant den igjen når jeg rydda rommet i dag..:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Andre siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 hvor fikk du ordna sånn baum hen ? bare peisa den igjennom printeren eller ? litt stilig den der,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Pleier aa kjoepe "baum" som matcher fargen paa bilen jeg... driter i lukta, luktesansen er ikke allverden fra foer..:D Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg