Gå til innhold

KÔningseg I Sonddalen Vest For Kristiansand

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

KJØRTE ETTER Å HA VÆRT PÅ VISITT HOS MIN MOR OG MØTTE PÅ EN SØLV FARGET EN.. RÅ LYD, SELV OM DEN KOM IMOT, OG I 50 SONE..

TRODDE IKKE DET VAR SKILT PÅ DISSE BILENE I NORGE, OG IKKE MINST EN PÅ LANDS BYGDA :scared

STEIKE.....!! IKKE HELT UNGE DE SOM KJØRTE, OG FIKK IKKE MED MEG REG NUMMER I FORBI FARTEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eieren av Chello som eier denne vel?Mulig den skal på test kjøring med Autofil? hvem vet onfiredevi

edit: var den like rå i real life som i bladene? :rolleyes:

JA!!! DEN SÅ HELT onfiredevi FET UT!!! FIKK FRYSNINGER I HELE KROPPEN NÅR JEG SÅ DEN RARE BILEN, MED RIKTIG MERKE PÅ ENDEN AV GRILLEN/PANSERET!!! notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eieren av Chello som eier denne vel?Mulig den skal på test kjøring med Autofil? hvem vet onfiredevi

edit: var den like rå i real life som i bladene? :rolleyes:

Eieren av Chello? Eieren av Chess aka. Idar Vollvik...

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg;

"Hihihihihihihihihihi den girkassa er tight og fin hihihihiihihihihihihihihi the end"

Så ikke du M5'en sist gang? Fy faen, at det er mulig.... Tragisk...

Men han Jan-E gliser nok sitt bredeste smil etterpå da :D Hadde jeg gjort, hehehe

ja må innrømme at de "testene" på autofil like godt kunne bli gjort av en halvblind pansjonist, HVEEER test så er girkassa tight og fin, og bilen ligge godt på veien....hver gang! er det mulig.

På utkikk etter turbobil.

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på vei hjem fra Mandal i går, så jeg en sølv-farget Maserati 3200 GT fyke forbi i motgående felt sånn cirka en halv time før Søgne. Tilfeldighet? Skal Jan Erik til det blide sørland og myse på italiensk og svensk nam-nam? Fuglene vet! :watchout

Uansett, nakkemuskulaturen ble godt strekt; fetere bil skal du lete lenge etter!

- '94 Volvo 945 TIC 197hk

Drive it like you hate it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på vei hjem fra Mandal i går, så jeg en sølv-farget Maserati 3200 GT fyke forbi i motgående felt sånn cirka en halv time før Søgne. Tilfeldighet? Skal Jan Erik til det blide sørland og myse på italiensk og svensk nam-nam? Fuglene vet! :watchout

Uansett, nakkemuskulaturen ble godt strekt; fetere bil skal du lete lenge etter!

Den Maseratien passerer meg nesten hver dag på vei hjem fra mandal (bor i kristiansand). Treffer den rundt trybakken i Halv fire - fire tiden... Skikkelig nice...

Sorry, litt offtopic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider