Sharp Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 I følge lovverket kan du kun sote sidevinduene bak, noe jeg syns ikke ser så bra ut. Men tona/farget glass kan du ha foran, så lenge det holder seg innenfor visse grenser (ASA Z-26.1 - 1966). Mange nye Volvoer har jo ganske mørke ruter foran. Får du kjøpt farga ruter til 740 ? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 levere inn til "proff soting"...det blir smuuud!!!hehe..helst frontruta og:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Samma hvem som soter, så er det ikke lov å klistre på noe på rutene foran Men hvis det er selve glasset som er mørkt derimot.... Tåplig spør du meg. notin Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 når du gjør det "orntli" er det jo ikke så veldig lett å se/kjenne at rutene er sota da..! eller kansje de ser det..men de finner jo ingen kanter o.l. fra jallasoting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 vist du ser på en rute som er orginalt blankt så ser du at det er brent inn noen tall og slikt.. det er da en kode for at disse skal være mørke.. politiet krever at du river av filmen eller får fjerna sotinga på sideruter fremme vist du ikke har denne "koden".. så det er desverre ikke bare å få di profft sota.. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Men er det ingen som har svaret på det jeg lurer på da? notin Får du mørke tona sideruter til 740? :pray Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 tror jeg ikke du får..en i klassen har en importert fra saudi, å han har ikke..så hvor har de blitt levert med de hvis ikke i saudi!? en ting til, det med de kodene og tallene..hvor mye peil har snuten på det egentlig!? tror du kan være uheldig å komme borti en å annen, men tror du klarer deg lenge med moderat soting, å helt frem, så lenge bilen er fin, og du som fører også ikke "lyser" råner... ellers er det jo bare å prøve!? om du legger i et par lapper, så kan du sikkert kjøre milevis før du blir stoppa..å da er det i såfall bare å flekke av på fremrutene..så legger du på på nytt når du kommer hjem...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg