Gå til innhold

Generelle priser på lakking.

Ranger emnet

Bead-lock

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...
  • 1 month later...

Hei!

Har hatt fult opp med arbeid i det siste = lite tid til data__________!

Men til alle dere som har sendt meg PM med div spørsmål og lakking av ting.

Har ikke svart på alle da jeg gjorde det med de 20 første.....

å fikk jeg noe svar.....NEI!!!!!

gidder ikke å bruke masse tid på å svare på dusinvis med spørsmål vis det ikke blir noe mere...

jeg prøver å levere seriøse resultater og oppføre meg som en god kundebehandler....

men da forventer jeg også seriøse kunder.....ikke en masse spørmål fra folk som bor milvis unna som egentlig ikke har råd til å kjøpe seg en 1/2 cola en gang....

:thumb

men for alle dere som spør om lakking av div....les dette omigjen!!

send meg ett PM og jeg sender dere ett tlf nr.dere som da har seriøse hensikter får da svar rett i øre!

Pris på lakkering.

jeg tar noe slikt....

vanlig bil...ca 5000 for oversprøyting. (da er bilen ferdig slipet med fyller, jeg maskerer, blåser, vasker, tørker reint, lakker.m Pris inkl vanlig/metallik lakk)

1-5000? for en haug med plastdeler til samme bil. Mange biler klarer å fylle en lakkbox med små og store deler og det går like lang tid, like store mengder med lakk.

1- 5000? innvendig lakkering = et mindre H...ete......

man må vaske over alt, pga. alle boxsene med silikon som noen har sprayet ditt....... maskere godt, lakkere inni kronglete steder...

grunnarbeid? tja... en vanlig bil 3-6000, men her kommer det jo veldig ann på hvordan den ser ut når man begynner....

demontering/ montering???? ting tar tid for å få ting riktig på plass.... gjøre det selv?

:partyon

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
Er dette "tilbudet" dødt eller er det mulig å få kommet i kontakt med deg vedrørende en hellakkering?

Send meg gjerne en PM så kan jeg ringe deg!

Her er det bånn gass...

Bare å gå inn på prosjekt tråden side 1 der finner dere litt innfo....

Men liten tid framover...

Skal avvikle litt ferie sammen med fam, og restaurere hus bl.a, å gjøre ferdig noen storprosjekter....

Men prøver å hjelpe folket så godt jeg kan....

Men lite med tid når en har fast jobb i tillegg til alt annet og gårdsbruk på toppen av lasse som skal gjøres...Så det er litt hektisk kan du si!:crazysant

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt lakkert min Golf IV i samme farge pga en MØKKAJOBB av lakkering som ble utført på bilen nå nylig. Jeg kan strippe bilen ned og levere deg både Lakk/Herder/Klarlakk til hele bilen om dette bedrer prisen. Ønsker også flakes i klarlakken, dette vil jeg også gi deg... Dvs. Du må ta grunnjobben + sprøytinga... Prisantydning? Og når har du tid? Dette HASTER... :S

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider