SeVe|n|On Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Noen som har noe erfaring med PAnser låse systemet på audi type 85 ? Er sikkert helt samme på golf osv.. og. Men problemet er at panseret henger igjen på den ene siden. Den vil ikke opp der.. noen som har noe råd om hvordan få opp panseret ? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 sjekk om du klarer å nå låsevaieren fra undersiden av bilen.. sikkert bare denne vaieren som er slakk. Hvis du når denne så skal du bare dra forsiktig helt til du hører at pansret slipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by nilsgeorg2002 sjekk om du klarer å nå låsevaieren fra undersiden av bilen.. sikkert bare denne vaieren som er slakk. Hvis du når denne så skal du bare dra forsiktig helt til du hører at pansret slipper. Ligger denne vaieren i panseret eller i karosseriet ? Aldri tenkte over hvor den er.. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Wiren ligger bak grillen helt oppunder øvre plata i fronten (vanskelig å komme til). Blir slik når wiren er slakk eller låsebolten på panseret ikke er i riktig posisjon. Prøv dette: Få en til å presse panseret ned på den siden det henger samtidig som du drar i hendelen. Dersom dette ikke går prøv det samme med å demontere hådtaket for å kunne dra wiren lenger tilbake. Ikke dra så hardt at wiren ryker/låseskruen i enden dras av. Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by V Racing Wiren ligger bak grillen helt oppunder øvre plata i fronten (vanskelig å komme til). Blir slik når wiren er slakk eller låsebolten på panseret ikke er i riktig posisjon. Prøv dette: Få en til å presse panseret ned på den siden det henger samtidig som du drar i hendelen. Dersom dette ikke går prøv det samme med å demontere hådtaket for å kunne dra wiren lenger tilbake. Ikke dra så hardt at wiren ryker/låseskruen i enden dras av. Jeg har prøvd dette. Jeg tror jegm å demontere grillen min og prøve å komme til da.. for skal vel gå an å komme til vis jeg tar vekk grillen ? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Hadde problemer med at mitt panser ikke ville opp. Brukte å ta bort emblemet i grillen for å presse den åpneren til høyre. Akkurat som om wiren hadde fungert. Funket bra det. Nå vet jeg ikke hvordan du kommer til med din grill.. Jeg har hvertfall fått fikset min panseråpner nå etter at jeg har skiftet til emblemfri grill, MEN det er fortsatt mulig å få opp panseret, om du har noe å stikke inn mellom rillene og dra til høyre.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Jonte Hadde problemer med at mitt panser ikke ville opp. Brukte å ta bort emblemet i grillen for å presse den åpneren til høyre. Akkurat som om wiren hadde fungert. Funket bra det. Nå vet jeg ikke hvordan du kommer til med din grill.. Jeg har hvertfall fått fikset min panseråpner nå etter at jeg har skiftet til emblemfri grill, MEN det er fortsatt mulig å få opp panseret, om du har noe å stikke inn mellom rillene og dra til høyre.. Jeg har også prøvd dette, huff,, men tror jeg får tatt av grillen. Er jo bare klips oppid er.. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Åssen bil er det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Har åpnet en gang på en 79 Audi 80, vet ikke typebetegnelse! La meg under bilen og fikk tak i wiren med ei tang! Hjelper hvis noen klemmer ned panseret men du drar i wiren! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Har du ikke en ordentelig boksåpner da?;) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Jeg måtte demontere grillen, da ser du hempene som vaijeren skal klemme på, bare ta en skrew trekker og presse litt på de så gikk det. MEn nå har et nytt problem dukket opp.. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 hva er det nye problemet? Det som var under panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Legger ut problemet som en egen tread.. nå. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg