Gå til innhold

Min første WIP

Ranger emnet

knemor

Anbefalte innlegg

Dette er min første mod. Det er en WIP.

Driver med frontfanger og bakfanger akkurat nå...

Orginalen:

subaruimprezawrxsti200201b4oh.th.jpg

Modden:

subaruimprezawrxsti200201b9pk.th.jpg

Noen som har forslag til hva som kan gjøres med den!?

Vil veldig gjerne ha kommentarer.. både positive og negative!. notin

Edit: Har lagt ut orginal bildet, så kanskje dere ser litt bedre hva som er gjort med den!. :D

-------------------------------

1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk

Selges!

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med SubaruChris, er perfekt som orginal, men når du først har bynnt :D så kan jeg komme med noen forslag.. kan for eks: sot ruten til sjåførn, senk den litt til, fjerna bakdøra, slik at det blir to dørs, fjern dørhåndtaket foran.. men er ikke så lett når du er nybegynner.. er også fersk i faget, men er litt utfordring :D men øvelse gjør mester thumpsup

Mercedes 190e 2,3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den så grei ut..litt for mørk soting..og grei senking men slett det øverste laget på modden...det er dobbelt det blir sånn når du senker bilen...siden du egentlig drar bilde nedover kommer det øverste to ganger:P

suzuki dr big 50//

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den så grei ut..litt for mørk soting..og grei senking men slett det øverste laget på modden...det er dobbelt det blir sånn når du senker bilen...siden du egentlig drar bilde nedover kommer det øverste to ganger:P

takker for respons folkens.. driver stadig og forrandrer litt på den. åssen er det jeg fjerner den øverste linja på bildet!?

Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg har gjort med den er at jeg har senka den.. modda litt på bakfanger og frontfanger... men den cleaninga.. åssen er det man gjør slikt!?

Merker et sted nærme stedet du skal fjerne på bilen og copy/paste på tanklokket f.eks. Så må du tilpasse det. Litt brushing kanskje. :)

For å få den til 2 dørs må du fjerne dør håndtak og dørsprekken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått gjort litt mer med den.. satt på scoop på taket.. tonet ned rutene litt.. prøvd å fjerne baktdør og tanklokk.. satt på bilforumet.net tekst..fikset på front og bak fanger...

bildet er oppdatert på toppen.... :driving

Hva synes dere nå!?

Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider